زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ دلخراش راننده سمند بر اثر انحراف به چپ در محور چادگان-داران

رئیس پلیس راه استان اصفهان از تصادف یک دستگاه سواری سمند با مینی بوس در محور چادگان-داران و فوت یک نفر و مجروح شدن ۴ فرد دیگر خبر داد.
02 تیر 1400
شناسه : 76488
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/76488
502+
بالا
رئیس پلیس راه استان اصفهان از تصادف یک دستگاه سواری سمند با مینی بوس در محور  چادگان-داران  و فوت یک نفر و مجروح شدن ۴ فرد دیگر خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پلیس راه استان اصفهان از تصادف یک دستگاه سواری سمند با مینی بوس در محور  چادگان-داران  و فوت یک نفر و مجروح شدن ۴ فرد دیگر خبر داد.

سرهنگ  اصغر زارع  گفت: در پی اعلام یک مورد تصادف فوتی در محور چادگان-داران ، بلافاصله عوامل گشت پلیس راه دامنه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه رانندگی یک سواری سمند با مینی بوس مسافربری تصادف کرده بود که متاسفانه راننده سمند فوت و ۴ مسافر مینی بوس نیز مجروح شدند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات رانندگی انحراف به چپ سواری سمند اعلام شده است.

سرهنگ زارع از رانندگان خواست، با سرعت مجاز و مطمئنه حرکت کنند و از سبقت های غیر مجاز و خطرناک اکیدا خودداری کنند و هرگاه احساس خستگی و خواب آلودگی داشتند در مکانی امن توقف و پس از استراحت به ادامه مسیر بپردازند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ رانندگی نباشیم

ارسال نظر