زمان مطالعه: 2 دقیقه

نوزاد چند روزه درون جعبه چوبی روی رودخانه کشف شد

قایقران هندی هنگام ماهیگیری در رودخانه گنگ با شنیدن صدای گریه یک نوزاد جعبه چوبی را یافت که نوزاد دختری تازه متولد شده در آن قرار داشت.
30 خرداد 1400
شناسه : 76375
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/76375
262+
بالا
قایقران هندی هنگام ماهیگیری در رودخانه گنگ با شنیدن صدای گریه یک نوزاد جعبه چوبی را یافت که نوزاد دختری تازه متولد شده در آن قرار داشت.

حادثه 24 - قایقران هندی هنگام ماهیگیری در رودخانه گنگ با شنیدن صدای گریه یک نوزاد جعبه چوبی را یافت که نوزاد دختری تازه متولد شده در آن قرار داشت.

به نقل از دیلی میل، این نوزاد درون جعبه روی رودخانه گنگ رها شده و روی جعبه اش تصاویر خدایان هندو به چشم می خورد.

درون جعبه یادداشتی قرار داده شده بود که نام نوزاد را گانگا نوشته و از یابندگان خواسته بود تا از او مراقبت کنند.

اخبار محلی نشان می دهد که  این نوزاد به بیمارستانی در شهر قاضی پور در ایالت اوتارپرادش منتقل و پزشکان تائید کردند که این نوزاد ۲۱ روزه بوده و مشکل جسمانی ندارد و کودک را تحویل سازمان حمایت از کودکان قرار دادند.

کارشناسان انگیزه احتمالی رهایی کودک را عنوان نکرده اما بیان کردند که آمار کشتن نوزادان دختر در هند بالاترین آمار را در کل جهان داراست. حضور دختران به ویژه در خانواده های فقیر که فرصت تحصیل و کار محدود است به عنوان یک بار مالی تلقی می شود از این رو با توجه به پیشرفت فناوری سونوگرافی بسیاری از نوزادان دختر قبل از تولد سقط می شوند.

گفتنی است که مقام های شهر قاضی پور اعلام کردند به عنوان پاداش به  قایقرانی که نوزاد را تحویل پلیس و مقام های دولتی داده مزایایی تعلق  خواهد گرفت.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر