زمان مطالعه: 2 دقیقه

فروشنده فیلم‌های سیاه دستگیر شد

رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی اظهار کرد: فردی که اقدام به توزیع و انتشار فیلم‌های نامتعارف در فضای مجازی می‌کرد شناسایی و دستگیر شد.
29 خرداد 1400
شناسه : 76347
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/76347
310+
بالا
رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی اظهار کرد: فردی که اقدام به توزیع و انتشار فیلم‌های نامتعارف در فضای مجازی می‌کرد شناسایی و دستگیر شد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی اظهار کرد: فردی که اقدام به توزیع و انتشار فیلم‌های نامتعارف در فضای مجازی می‌کرد شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ علی محمدپور، امروز شنبه ۲۹ خرداد به رسانه های گروهی گفت: کارشناسان پلیس فتای شهرستان نهبندان در رصد و بررسی شبانه روزی در  فضای مجازی، حساب کاربری مبنی بر توزیع و انتشار فیلم‌های نامتعارف را مشاهده کردند.

وی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان نهبندان مالک این حساب که پسر جوانی و شاغل در خدمات کامپیوتری بود شناسایی و با هماهنگی دستور قضایی به همراه ادله‌های دیجیتالی کشف شده، به این پلیس انتقال داده شد.

وی تصریح کرد: متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات محکم و غیرقابل انکار پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و انگیزه خود را در قبال فروش و انتشار محتویات نامتعارف و کسب درآمد عنوان کرد.

رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی گفت: پرونده متهم برای سیر مراحل قضایی به دادسرا ارسال شد.

محمدپور هشدار داد خرید و فروش هرگونه فیلم و یا تصویر مستهجن و معامله محتوای خلاف عفت عمومی و نیز اشاعه‌ی فحشا و منکرات در اینترنت و فضای مجازی جرم تلقی شده و با عاملین این جرم برخوردی قاطع برابر قوانین مصوب خواهد شد.

 وی از شهروندان خواست هشدارهای پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام‌رسان‌های موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

ارسال نظر