زمان مطالعه: 2 دقیقه

گرفتار شدن راننده جوان در میان آهن پاره های تریلی

با تلاش آتش نشانان، راننده جوانی که درون اتاقک درهم پیچیده تریلی واژگون شده در جاده شیراز _ کوار گرفتار شده بود، از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.
29 خرداد 1400
شناسه : 76335
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/76335
493+
بالا
با تلاش آتش نشانان، راننده جوانی که درون اتاقک درهم پیچیده تریلی واژگون شده در جاده شیراز _ کوار گرفتار شده بود، از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

حادثه 24 - با تلاش آتش نشانان، راننده جوانی که درون اتاقک درهم پیچیده تریلی واژگون شده در جاده شیراز _ کوار گرفتار شده بود، از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

محمدهای قانع، رئیس آتش نشانی شهرداری شیراز شنبه ۲۹ خرداد در این خصوص به خبرنگاران گفت: این حادثه روز جمعه ۲۸ خرداد و در محور شیراز به کوار حادث شد و طی آن ۲ دستگاه تانکر، به علت نامعلومی با هم برخورد کرده و اتاق یکی از این خودروها، متلاشی و از تانکر جدا شده بود.

او با اشاره به اعزام تیمهایی از ۲ ایستگاه آتش نشانی شیراز به محل حادثه، گفت: آتش نشانان با تلاش بسیار، راننده ۴۰ ساله تانکر را از میان قطعات در هم پیچیده اتاق تانکر نجات دادند.

مرگ یک شهروند بر اثر تصادف

قانع همچنین گفت: ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز ۲۹ خرداد در پی واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در جاده کمربندی، قبل از شهرک مهدی آباد، شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شیراز تماس گرفتند و ضمن ارائه اطلاعات به این سامانه، درخواست کمک کردند.

 او با یادآوری اینکه که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۷ را به محل حادثه اعزام کرد، گفت: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پژو بر اثر ناتوانی در کنترل توسط راننده، از مسیر اصلی خارج  شده و پس از واژگونی به شدت با ستون برق برخورد کرده بود.

قانع با اشاره به اینکه راننده درون خودرو گرفتار شده بود، گفت: آتش‌نشانان بعد از ایمن کردن محل و خودرو، با استفاده از ابزارهای مخصوص فرد را از درون ماشین خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

رئیس آتش نشانی شیراز با ابراز تاسف گفت: در این حادثه راننده ۴۸ ساله خودروی پژو، به دلیل شدت جراحات وارده ناشی از تصادف، در دم جان باخته بود.

ارسال نظر