زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیراندازی پلیس در حوالی پاسگاه نعمت آباد / کشف محموله ای از دارو و شربت‌های غیر مجاز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از کشف دارو و شربت‌های غیرمجاز از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در حوالی پاسگاه نعمت آباد خبر داد.
24 خرداد 1400
شناسه : 76203
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/76203
516+
بالا
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از کشف دارو و شربت‌های غیرمجاز از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در حوالی پاسگاه نعمت آباد خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از کشف دارو و شربت‌های غیرمجاز از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در حوالی پاسگاه نعمت آباد خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف دارو و شربت های غیر مجاز در تهران خبر داد.

سرهنگ حسنوند در تشریح خبر فوق اظهار داشت: روز گذشته ماموران گشت جاده پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی به تهران  و کنترل خودروهای عبوری در حوالی پاسگاه نعمت آباد به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک و  دستور توقف خودرو را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه راننده و سرنشین خودرو بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری شدند، افزود: خودروی متهمان در یک عملیات پلیسی پس از شلیک 3 تیر هوائی متوقف و هر 2 متهم دستگیر شدند. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران  خاطرنشان کرد: در بازرسی از صندوق عقب خودرو 16هزار و 730عدد قرص و 22 لیتر  و 500 میلی لیتر شربت غیر مجاز کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مخدر تهران خاطرنشان کرد: این نوع داروها برای کنترل اعتیاد  استفاده می شود اما گاهی اوقات مصرف همین داروها  هم به نوعی حکم ماده مخدر را پیدا کرده و مصرف کنندگان به آن اعتیاد پیدا می کنند.

سرهنگ حسوند با بیان اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت به مردم است خاطرنشان کرد: مرکز فوریت های 110 پلیس آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان است.

ارسال نظر