زمان مطالعه: 6 دقیقه

اخبار حوادث امروز (23 خرداد 1400) از برق گرفتگی مرگبار پسر 6 ساله در پارک میدان رازی تا دستگیری پدری که دختر 7 ساله اش را با ساطور تکه تکه کرد

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (23 خرداد 1400) را بازخوانی می کنیم.
23 خرداد 1400
شناسه : 76182
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/76182
551+
بالا
در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (23 خرداد 1400) را بازخوانی می کنیم.

 این کلاهبردار را می شناسید

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از انتشار تصویر فردی کلاهبردار با دستور شعبه ۵ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اراک خبر داد و از شهروندان خواست اگر اطلاعی از وی در دست دارند، موضوع را به پلیس گزارش کنند.

زخمی شدن مغازه داران بازار آهن در درگیری اشرار قمه به دست

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری ۲ شروری که در بازار آهن محله یافت آباد تهران، قمه‌کشی و شرارت کرده بودند، خبر داد.

 

نجات دو قاتل از چوبه دار در گلستان

رئیس کل دادگستری استان گلستان از ایجاد صلح و سازش در دو پرونده قصاص با کمک معتمدان و ریش سفیدان در این استان خبر داد.

 

آمار امروز کرونا، فوتی‌ها و مبتلایان / یکشنبه 23 خرداد 1400

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت در طول ۲۴ ساعت گذشته در کشور ۸هزار و ۱۹۵ بیمار جدید کووید۱۹ شناسایی شدند و متاسفانه ۱۸۷ تن نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.


مرگ مشکوک جوان پلدختری در کوه / مادر «حجت» خواستار رسیدگی دوباره پرونده مرگ پسرش شد

مادر داغدیده جوان پلدختری که بیستم فروردین ماه امسال در حادثه‌ای در کوه‌های اطراف این شهرستان درگذشت،گفت: متاسفانه در دادگستری پلدختر هیچ‌گونه رسیدگی به پرونده مرگ پسرم نمی‌شود. توان مالی هم برای گرفتن وکیل ندارم. از مراجع قضایی کشور عاجزانه تقاضا دارم به پرونده پسرم رسیدگی کنند.

تصادف مرگبار پژو و موتورسیکلت در بزرگراه نواب

 رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ راکب و ترک‌نشین یک دستگاه موتور سیکلت در بزرگراه نواب صفوی خبر داد.

 

مخفیگاه شرور و قاتل 4 شهروند در سیستان وبلوچستان لو رفت

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش گسترده و شبانه روزی ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر شرور و طراح اصلی قتل ۴ شهروند و مجروحیت ۱۰ نفر دیگر پس از چهار سال زندگی مخفیانه دستگیر شد.

 

پدر بی رحم دختر 7 ساله اش را با ساطور تکه تکه کرد

رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: برخی پرونده‌های جنایی در ایران در سکوت خبری می‌مانند و بازتاب رسانه‌ای نمی‌یابند. مثلا پدری که مدتی پیش دختر خردسالش را ساطوری کرد، اصلا در رسانه‌ها بازتاب پیدا نکرد.

 

برق گرفتگی مرگبار پسر 6 ساله در پارک میدان رازی

امیرعلی پسربچه 6ساله‌ای که به همراه خانواده عمویش برای بازی به پارکی در جنوب تهران رفته بود، در حادثه‌ای تلخ دچار برق‌گرفتگی شد و جانش را از دست داد.


سرنوشت مرموز امیرهومن و مادرش / زن جوان اختلال حواس دارد

پلیس به‌دنبال یافتن پسری 6ساله به نام امیرهومن است که از 10روز قبل همراه مادرش که از اختلال حواس رنج می‌برد از خانه خارج شده و دچار سرنوشت نامعلومی شده است.

 

مادر و فرزند بندرعباسی در جشن مرگ قربانی شدند

پرونده ای با موضوع « مسبب قتل» بر روی میز شعبه ویژه قتل دادسرای بندرعباس تشکیل شد. اما موضوع این پرونده متفاوت‌تر از پرونده آن شعبه است که از مرگ مادر و فرزندی در جشن تولد حکایت دارد. جشنی که کرونا در آنجا می رقصید و به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مهمانان، جولان می داد. جشنی که مانند دیگر مراسمات برای شادمانی برپا شده بود اما به فاجعه منتهی شد.


افشای جزئیات تازه از قتل بابک خرمدین به روایت رئیس پلیس آگاهی /  چرا قتل داماد و دختر خرمدین پی گیری نشد

رئیس پلیس آگاهی ناجا ضمن تشریح جزئیات جدیدی از پرونده قتل خرمدین ها گفت: آمار قتل های خانوادگی در ایران افزایشی نیست.


احضار اجنه انگلیسی زبان برای کلاهبرداری میلیونی

در حالی که ده ها میلیون تومان برای بهبودی دخترم هزینه کرده بودم اما هنوز نمی توانست ذره ای پاهایش را حرکت بدهد، در همین حال زنی که به عربی و انگلیسی با اجنه سخن می گفت از طرف اجنه به من پیغام داد که باید250 میلیون تومان دیگر برای بهبودی دخترم بپردازم. این ها بخشی از اظهارات مرد جوانی است که به همراه خانواده‌اش از یک زوج رمال شکایت کرده است.


زورگیران بی رحم تهران محاکمه شدند / آنها سر طعمه های شان را زیر لاستیک ماشین می گذاشتند

2 مرد جوان که در پوشش مسافر از 14 راننده به روش خفت‌گیری سرقت کرده بودند صبح روز گذشته در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر