زمان مطالعه: 2 دقیقه

مرگ پسر 15 ساله در رودخانه مرزی تجن

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از کشف پیکر جوان غرق شده در رودخانه مرزی تجن توسط غواصان این سازمان خبر داد.
20 خرداد 1400
شناسه : 76093
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/76093
375+
بالا
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از کشف پیکر جوان غرق شده در رودخانه مرزی تجن توسط غواصان این سازمان خبر داد.

حادثه 24 - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از کشف پیکر جوان غرق شده در رودخانه مرزی تجن توسط غواصان این سازمان خبر داد.

آتشپاد مسعود ظهوریان گفت: در پی اعلام حادثه‌ای مبنی بر غرق شدن جوانی ۱۵ ساله در رودخانه تجن در مرز ایران و ترکمنستان، تیم ویژه ایستگاه غواصی سازمان آتش‌نشانی مشهد به محل حادثه در شهرستان سرخس اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد افزود: غواصان زبده این سازمان پس از حضور در محل در کمترین زمان ممکن عملیات جستجو را از همان نقطه‌ای که توسط حاضران اعلام شده بود آغاز، که پس ساعتی عملیات، پیکر بی‌جان این جوان از عمق آب کشف و به کنار رودخانه منتقل شد که در بررسی‌های بالینی توسط تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل فوت این فرد تایید شد.

شایان ذکر است؛ متاسفانه این جوان که به همراه دوستانش در محل حضور یافته بود، در اقدامی خطرناک و به‌علت عدم توجه به نکات ایمنی در نقطه‌ای از رودخانه به قصد شنا وارد آب شده بود که متاسفانه غرق شد و غواصان آتش‌نشانی پس از یافتن جسم بی‌جان این فرد، پیکر وی را به حاشیه دریاچه منتقل و تحویل عوامل مرزبانی حاضر در محل دادند.

علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

ارسال نظر