زمان مطالعه: 2 دقیقه

مادر بی رحم دختر 3 ساله اش را به خاطر گریه از باکلن انداخت

مادر بی رحم و مستی که دختر۳ ساله اش را از بالکن طبقه ششم خانه اش آوایزان کرده بود تا دیگر گریه نکند باعث مرگ فرزندش شد.
19 خرداد 1400
شناسه : 76073
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/76073
985+
بالا
مادر بی رحم و مستی که دختر۳ ساله اش را از بالکن طبقه ششم خانه اش آوایزان کرده بود تا دیگر گریه نکند باعث مرگ فرزندش شد.

حادثه 24 - مادر بی رحم و مستی که دختر۳ ساله اش را از بالکن طبقه ششم خانه اش آوایزان کرده بود تا دیگر گریه نکند باعث مرگ فرزندش شد.

به نقل از دیلی میل، در فیلم و تصاویری که از لحظه مرگ این دختر منتشر شده دیده می شود دختر بچه که از بالکن آویزان شده در حالیکه گریه می کند مدام فریاد می کشد مامان من می ترسم.و در لحظه ای کوتاه از دست مادرش به کف خیابان پرت می شود.

مادر۲۳ ساله روس  آنا روزانکینا  که به نظر می رسد از کرده خود پشیمان است خود را به فرزندش رسانده و بدن بی جانش را به شدت تکان می دهد گویی قصد دارد تا او را از خوابی عمیق بیدار کند و مرگ فرزندش را باور نمی کند.

به گفته همسایگان قربانی ۳ ساله آناستازیا  غرق به خون به بیمارستان منتقل و پزشکان مرگ وی را بر اثر جراحات وارده ناشی از سقوط تائید کردند.

این زن پس از مرگ فرزندش بازداشت شده است او تلاش کرده تا به ماموران پلیس روسیه بگوید دخترش از سر بازیگوشی به بالکن رفته و با وجود تذکرهای وی به حرف هایش توجهی نداشته و از بالکن افتاده است اما تحقیقات پلیس این ادعا را رد کرده و به گفته سخنگوی پلیس این مادر پس ازبازگشت از کلوپ و در حال مستی دست به چنین کار احمقانه ای زده است.

ارسال نظر