زمان مطالعه: 1 دقیقه

تجاوز و قتل دختر 13 ساله توسط پسر 14 ساله / مادرش با او همدست بود

زن ۳۵ ساله ای که با پسر ۱۴ ساله خود در پرونده قتل دختری ۱۳ ساله همکاری کرده بود با قرار وثیقه ۲۵ هزار دلاری راهی زندان شد.
17 خرداد 1400
شناسه : 75984
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/75984
397+
بالا
زن ۳۵ ساله ای که با پسر ۱۴ ساله خود در پرونده قتل دختری ۱۳ ساله همکاری کرده بود با قرار وثیقه ۲۵ هزار دلاری راهی زندان شد.

حادثه 24 - زن ۳۵ ساله ای که با پسر ۱۴ ساله خود در پرونده قتل دختری ۱۳ ساله همکاری کرده بود با قرار وثیقه ۲۵ هزار دلاری راهی زندان شد.

به نقل از کرایم،  کریستال لین اسمیت ۳۵ ساله  محکوم شده با وجودیکه متوجه شده بود پسر ۱۴ ساله اش به قصد تجاوز به دختری ۱۳ ساله او را با ۱۱۴ ضربه چاقو به قتل رسانده است تلاش کرده بود با شستن شلوار جین خون آلود فرزندش و ناپدید کردن مدارک دیگر او را بی گناه جلوه دهد.

به گفته ماموران پلیس متهم با دیدن لباس های خونین پسر قاتلش متوجه ماجرا شده اما به جای اطلاع دادن به پلیس با او همکاری کرده است.

کارآگاهان پلیس جنایی فلوریدا با انجام بررسی های دقیق تر در خانه قاتل پی به راز این مادر برده و او را به جرم همدستی با پسرش بازداشت کردند.

این زن ادعا کرده که قصد همدستی نداشته اما نگران پسر نوجوانش بوده و دلش نمی خواست او سالها پشت میله های زندان سپری کند از این رو شلوار جین آغشته به خون پسرش را شسته تا شاید بتواند او را از زندان و حبس ابد نجات دهد.

ارسال نظر