زمان مطالعه: 1 دقیقه

رئیسی مهریه دخترانش را اعلام کرد

ابراهیم رئیسی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در گفتگویی جزئیات بیشتری از زندگی شخصی اش و مهریه دخترانش را بازگو کرد.
17 خرداد 1400
شناسه : 75950
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/75950
476+
بالا
ابراهیم رئیسی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در گفتگویی جزئیات بیشتری از زندگی شخصی اش و مهریه دخترانش را بازگو کرد.

حادثه 24 - ابراهیم رئیسی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در گفتگویی جزئیات بیشتری از زندگی شخصی اش و مهریه دخترانش را بازگو کرد.

رئیسی در این گفتگو درباره ازدواج فرزندانش گفت: خداوند متعال دو دختر به من داده است و بعد از این که دیپلم را گرفتند و می خواستند وارد دانشگاه شوند، خواستگارهایی داشتند. من گفتم اگر ازدواج کنید بهتر است، یعنی خواست من این است که شما ازدواج کنید و دوره دانشگاه را با همسر خود دنبال کنید؛ خب هر دو ازدواج کردند. مهریه آنها مهریه حضرت زهرا (س) است و حدود یک سکه بهار آزادی می‌شود و شاید به این میزان هم نرسد. الحمدالله هم در مراحل مختلف تحصیل می کنند و هم زندگی خود را پیش می‌برند.

وی ادامه داد: جهیزیه هم به صورت معمولی که در شأن بود، منتهی یکی از شرایطی که به خانواده برای تهیه جنس عنوان کردم، این بود که تلاش کنید همه اجناس ایرانی باشد. الان با شرایط فعلی علی‌القاعده اگر بخواهند سخت بگیرند خیلی از هزینه بالاست بویژه خانواده های کم‌درآمد یا محروم باشند. باید شرایط را طوری کرد که قدری دختر و پسر سهل بگیرند، تا ازدواج ها زودتر صورت گیرد.

ارسال نظر