زمان مطالعه: 5 دقیقه

فرزندکشی به سبک اکبر خرمدین؛ زن و شوهر جنایتکار 2 فرزندشان را به طرز فجیعی کشتند

زنی که از یک سال پیش به اتهام قتل فرزندانش با همدستی شوهرش و به سبک اکبر خرمدین دستگیر شده، در دادگاهی با اتهام قتل درجه یک روبه‌رو شد. دادستان‌ها اعلام کرده‌اند که این زن و شوهر تلاش کرده‌اند قتل‌های هولناک خود را با اعتقادات آخرالزمانی خویش توجیه کنند.
08 خرداد 1400
شناسه : 75765
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/75765
688+
بالا
زنی که از یک سال پیش به اتهام قتل فرزندانش با همدستی شوهرش و به سبک اکبر خرمدین دستگیر شده، در دادگاهی با اتهام قتل درجه یک روبه‌رو شد. دادستان‌ها اعلام کرده‌اند که این زن و شوهر تلاش کرده‌اند قتل‌های هولناک خود را با اعتقادات آخرالزمانی خویش توجیه کنند.

حادثه 24 - زنی که از یک سال پیش به اتهام قتل فرزندانش با همدستی شوهرش و به سبک اکبر خرمدین دستگیر شده، در دادگاهی با اتهام قتل درجه یک روبه‌رو شد. دادستان‌ها اعلام کرده‌اند که این زن و شوهر تلاش کرده‌اند قتل‌های هولناک خود را با اعتقادات آخرالزمانی خویش توجیه کنند.

پرونده هولناک جنایات این زوج که رسانه‌ها به آن جنایات آخرالزمانی لقب داده‌اند از سال2018 شروع شد. در آن زمان زنی به نام لوری والو به همراه شوهرش و 2فرزندش‌ به نام‌های جوشوا 7ساله و تایلی 17ساله در فونیکس زندگی می‌کردند اما شوهر وی به‌تازگی تصمیم گرفته بود که از لوری جدا شود.

او به نزدیکانش گفته بود که همسرش گرفتار عقاید عجیب و غریبی شده و مدام از آخرالزمان حرف می‌زند و اینکه می‌تواند آینده را پیش‌بینی کند.

این مرد هنوز از لوری جدا نشده بود که خبر رسید وی به ضرب گلوله توسط لوری کشته شده است و وقتی برادر لوری از سوی پلیس دستگیر شد، مدعی شد که به‌خاطر دفاع از خودش دست به این جنایت زده است. متهم به قتل هرچند از سوی پلیس دستگیر شد اما کمی بعد بر‌اثر بیماری جانش را از دست داد.

سفر به آیداهو

پس از این ماجرا، لوری به همراه 2فرزندش راهی آیداهو شد و در آنجا یک انتشاراتی کوچک تاسیس و شروع به انتشار کتاب‌های مربوط به آخرالزمان کرد. در همان زمان‌ها بود که او با مردی به نام چاد آشنا شد. چاد نویسنده‌‌ای بود که او هم عقایدی آخرالزمانی داشت و در این باره مطلب می‌نوشت و به‌گفته پلیس، چاد و لوری احتمالا از طریق شرکت در یک همایش که از سوی همفکرانشان برگزار شده بود باهم آشنا شدند.

پس از این آشنایی چاد شروع به نوشتن کتاب‌هایی کرد که انتشاراتی لوری آنها را به چاپ می‌رساند و این آشنایی ادامه داشت تا اینکه همسر چاد جانش را از دست داد.

این اتفاق در سال2019 رخ داد و در اعلامیه‌ای که به‌دلیل مرگ همسر چاد منتشر شده بود نوشته شده بود که این زن در خواب و به دلایل طبیعی جانش را از دست داده است. این در حالی بود که هیچ‌کس خبر نداشت مرگ این زن شروع جنایات هولناک لوری و چاد است.

ازدواج عجیب

چاد تنها 2هفته پس از مرگ همسرش با لوری ازدواج کرد و این زن و فرزندانش به خانه وی نقل مکان کردند. زندگی آنها ادامه داشت تا اینکه اواخر سال2019 بستگان لوری با پلیس تماس گرفتند و گفتند که چند هفته‌ای می‌شود که از فرزندان لوری به‌نام‌های جوشوا و تایلی بی‌خبرند. آنها نگران بودند که مبادا اتفاق شومی برای این دختر و پسر افتاده باشد اما وقتی مأموران پلیس برای تحقیق راهی خانه آنها شدند، مادرشان، لوری مدعی شد که فرزندانش به تازگی و برای تفریح به خانه یکی از اقوام چاد در شهر دیگری رفته‌اند.

به‌گفته پلیس، لوری چندبار با دادن اطلاعات غلط پلیس را گمراه کرد تا اینکه ناگهان او و شوهرش نیز ناپدید شدند و این احتمال که آنها بلایی بر سر فرزندانشان آورده باشند، قوت گرفت. به همین دلیل تیمی از مأموران برای بازرسی راهی خانه چاد شدند و پس از جست‌وجوی بسیار با اجساد بی‌جان جوشوا و تایلی که در حیاط خانه دفن شده بودند روبه‌رو شدند. جسد تایلی مثله و سوزانده شده بود و جسد جوشوا داخل یک کیسه نایلونی قرار داده و دفن شده بود.

با پیدا شدن اجساد فرزندان لوری، جست‌‌وجوی گسترده پلیس برای دستگیری والدین آنها به اتهام قتل آغاز شد. این جست‌وجو مدتی طول کشید تا اینکه تابستان سال گذشته میلادی زوج جنایتکار در هاوایی ردگیری و از سوی پلیس دستگیر شدند.

هفته گذشته و براساس کیفرخواست این پرونده که در دادگاه قرائت شد، دادستان‌ها اعلام کردند که پس از دستگیری این زوج معلوم شد که مرگ همسر چاد یک حادثه طبیعی نبوده و این زوج جنایتکار از قبل نقشه قتل او را کشیده بودند. در این کیفرخواست اشاره‌ای به نحوه کشته شدن قربانیان و انگیزه اصلی قتل‌ آنها نشد اما اعلام شد که چاد و لوری تلاش می‌کنند که قتل فرزندانشان و همچنین همسر سابق چاد را با مسائل و اعتقادات عجیب و غریبشان توجیه کنند. دادستان‌ها همچنین می‌گویند که این زوج پس از کشتن بچه‌ها از مزایای تامین اجتماعی و بیمه آنها که پس از مرگ پدرشان به آنها تعلق گرفته بود استفاده کرده و اتهام کلاهبرداری نیز در پرونده‌ آنها ثبت شده است.

درحالی‌که این 2متهم هنوز انگیزه‌ اصلی‌شان از ارتکاب این جنایات هولناک را به زبان نیاورده‌اند اما قرار است چهارشنبه پای میز محاکمه قرار بگیرند و رسانه‌ها احتمال داده‌اند که ممکن است برای هردوی آنها به اتهام قتل درجه‌یک، مجازات اعدام درنظر گرفته شود.

ارسال نظر