زمان مطالعه: 2 دقیقه

دکتر فوق تخصص اطفال با چاقو همسرش را کشت

دکتر فوق تخصص اطفالی که در پی بیماری شیزوفرنی همسر و سگش را به قتل رسانده بود دستگیر و به ۱۰ سال زندان محکوم شد.
04 خرداد 1400
شناسه : 75703
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/75703
436+
بالا
دکتر فوق تخصص اطفالی که در پی بیماری شیزوفرنی همسر و سگش را به قتل رسانده بود دستگیر و به ۱۰ سال زندان محکوم شد.

حادثه 24 - دکتر فوق تخصص اطفالی که در پی بیماری شیزوفرنی همسر و سگش را به قتل رسانده بود دستگیر و به ۱۰ سال زندان محکوم شد.

به نقل از میرر، متهم  پاول لزلی کوئیرک  ۴۹ ساله  در ۳ ژانویه ۲۰۲۰ میلادی همسرش کریستینا گگ هوا ۴۳ ساله را ابتدا با ضربات چوب سنگین سپس با چاقوی آشپزخانه در آپارتمانشان در استراحتگاه سپارینا سنگاپور قتل رسانده است.

اطلاعات پلیس سنگاپور نشان میدهد که این مرد پس از زدن ضربات چاقو به گردن همسرش سراغ سگشان رفته و پس از کشتن سگ او را از بالکن خانه به بیرون پرتاب کرده است.

روز گذشته در طول دادرسی پرونده حنایت هولناک این پزشک  روشن شد که کوئیرک در سال ۲۰۱۶ میلادی از استرالیا به سنگاپور نقل مکان کرده و به عنوان دکتر فوق تحصص اطفال مشغول به کار شده است  پس از اقامت د رسنگاپور وی در سال ۲۰۱۷ میلادی با همسرش آشنا و ازدواج کرد این در حالی است که او از سال ۲۰۰۱ میلادی دچار افسردگی شده و تحت درمان داروهای افسردگی قرار داشته است با این وجود این پزشک در سال ۲۰۰۵ میلادی به روان پزشک خود بیان کرده بود که صداهایی در سر خود می شنود که او را برای انجام کارهایش راهنمایی میکند. در روز جنایت نیز دکتر کوئیری ادعا کرده بود که به دستور همان صدا مجبور شده تا همسر و سگشان را بکشد.

ارسال نظر