زمان مطالعه: 2 دقیقه

بابک خرمدین، کارگردان به قتل رسیده که بود؟

جسد بابک خرمدین کارگردان سینمای ایران روز گذشته ۲۶ اردیبهشت ماه در فاز ۳ شهرک اکباتان تهران کشف شد و پلیس عاملان قتل را بازداشت کرد.
27 اردیبهشت 1400
شناسه : 75407
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/75407
309+
بالا
جسد بابک خرمدین کارگردان سینمای ایران روز گذشته ۲۶ اردیبهشت ماه در فاز ۳ شهرک اکباتان تهران کشف شد و پلیس عاملان قتل را بازداشت کرد.

حادثه 24 - جسد بابک خرمدین کارگردان سینمای ایران روز گذشته ۲۶ اردیبهشت ماه در فاز ۳ شهرک اکباتان تهران کشف شد و پلیس عاملان قتل را بازداشت کرد.

صبح روز گذشته، خبر کشف تکه‌هایی از یک جسد مثله شده در فاز سه شهرک اکباتان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که درپی آن ماموران کلانتری ۱۳۵ آزادی در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

با ورود پلیس آگاهی به این پرونده، ساعاتی بعد هویت مقتول که یکی از کارگردانان سینما بود، شناسایی شده و خانواده‌اش نیز که در همان شهرک ساکن بودند مورد شناسایی قرار گرفتند. با حضور ماموران پلیس در محل، والدین مقتول که زوجی سالخورده بودند به قتل فرزند خود اقرار کردند.

پدر این فرد در اظهارات اولیه خود به ماموران گفت: شب قبل از کشف جسد، اقدام به بیهوشی فرزند خود کرده و سپس در حمام او را به قتل رسانده و جسدش را مثله مثله کرده است.

بابک خرمدین متولد ۱۳۵۳ در تهران و کارگردان سینما است، «سوگنامه‌ای برای یاشار» به کارگردانی او در گروه هنر و تجربه اکران شد.

بابک خرمدین دارای مدرک کارشناسی ارشد سینما از دانشکده هنر‌های زیبا دانشگاه تهران و فارغ التحصیل ۱۳۸۸ است، این کارگردان سال ۱۳۷۹ در دوره فیلم سازی یک ساله انجمن سینمای جوانان دفتر تهران شرکت کرد. فیلم «سوگنامه‌ای برای یاشار» یک اثر مستند داستانی به شمار می‌رود که در گروه هنر و تجربه اکران شد.

ارسال نظر