زمان مطالعه: 2 دقیقه

درگیری مسلحانه در میدان الله با قتل یک نفر خاتمه یافت

فرمانده نیروی انتظامی داراب فارس گفت: یکی از عوامل تیراندازی امروز در شهر داراب در محل درگیری کشته و دیگری پس از ۲ ساعت دستگیر شد.
21 اردیبهشت 1400
شناسه : 75249
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/75249
653+
بالا
فرمانده نیروی انتظامی داراب فارس گفت: یکی از عوامل تیراندازی امروز در شهر داراب در محل درگیری کشته و دیگری پس از ۲ ساعت دستگیر شد.

 حادثه 24 -فرمانده نیروی انتظامی داراب فارس گفت: یکی از عوامل تیراندازی امروز در شهر داراب در محل درگیری کشته و دیگری پس از ۲ ساعت دستگیر شد.

سرهنگ علیرضا نوشاد سه شنبه افزود: این دو فرد ۲ ماه قبل با یکدیگر درگیری داشتند و امروز نیز در میدان ورودی داراب با یکدیگر درگیر شدند و به سمت هم تیراندازی کردند که یک نفر از آنان کشته شد و دیگری متواری شد که نیروی انتظامی اورا در دشت هشیوار داراب دستگیر کرد.

وی افزود: در این حادثه یک فرد دستفروش و یکی از پرسنل نیروی انتظامی نیز زخمی شدند.

هادی کشاورز رئیس اورژانس داراب نیز گفت: ساعت ۱۲:۳۵:۱۳ گزارش تیراندازی در میدان الله  روبروی مسجد غدیر داشتتیم که دو گروه امداد به منطقه اعزام شدند.

وی در ادامه گفت: مصدوم اول ۳۵ ساله ضربات متعدد،ضربه به کمر،ران و ساق پای راست و کاهش هوشیاری با عملیات احیا انتقال به بیمارستان داراب که در بیمارستان فوت نمود و مصدوم دوم ۴۵ ساله هوشیار،ضربه به شکم و دست راست که وی نیز به بیمارستان داراب منتقل شد.

دکتر وحید عوض زاده رئیس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب نیز درباره وضعیت مصدومین این تیراندازی گفت: نفر اول در بدو ورود به بیمارستان فوت کرد و نفر دوم (دستفروش) به دلیل جراحات وارده هم اکنون در اتاق عمل بیمارستان است و حال عمومی وی وخیم است.

وی گفت: نفر سوم که ضارب اصلی بوده در درگیری با نیروی انتظامی از قسمت ران تیرخورد و در بیمارستان است.

عوض زاده در خصوص مصدوم شدن یکی از پرسنل نیروی انتظامی نیز گفت: وی خراش سطحی برداشته و مشکل خاصی ندارد.

 

ارسال نظر