زمان مطالعه: 2 دقیقه

تعقیب و گریز پلیس برای دستگیری ۲ موبایل قاپ در ستارخان

رئیس کلانتری ۱۱۸ ستارخان از دستگیری ۲ موبایل قاپ در خیابان ستارخان خبر داد.
21 اردیبهشت 1400
شناسه : 75234
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/75234
306+
بالا
رئیس کلانتری ۱۱۸ ستارخان از دستگیری ۲ موبایل قاپ در  خیابان ستارخان  خبر داد.

حادثه 24 - رئیس کلانتری ۱۱۸ ستارخان از دستگیری ۲ موبایل قاپ در  خیابان ستارخان  خبر داد.

سرهنگ  سعید لشینی  اظهار کرد : شب گذشته در ساعات پایانی شب ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱۸ در خیابان ستارخان به یک موتورسیکلت ۲ ترک که در حال شناسایی شهروندان برای سرقت گوشی موبایل بودند مشکوک می‌شوند.

وی تصریح کرد : بلافاصله تیم عملیات کلانتری ۱۱۸ ستارخان وارد عمل می‌شود که همزمان سارقان، تلفن همراه یک شهروند را سرقت می‌کنند.

رئیس کلانتری ۱۱۸ ستارخان ادامه داد: گشت انتظامی پس از تعقیب و گریز پلیسی در خیابان ستارخان موفق به دستگیری ۲ سارق جوان می‌شود و متهمان را به کلانتری ۱۱۸ ستارخان منتقل می‌کنند.

سرهنگ لشینی بیان کرد : متهمان در بازجویی ها صراحتا به ۱۰ فقره سرقت موبایل قاپی در خیابان ستارخان اعتراف کردند و ۳ نفر از شاکیان که در چند روز اخیر تلفن همراهشان به سرقت رفته بود با مراجعه به کلانتری ۱۱۸ ستارخان این ۲ سارق را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی  با بیان اینکه  ۲ دستگاه تلفن همراه مسروقه به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال از این افراد کشف شده است، گفت: متهمان برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی در پایان با توصیه ای به شهروندان اظهار کرد: شهروندان هنگامی که قصد عبور از عرض خیابانی را دارند تلفن همراهشان در جیب خود قرار دهند تا احتمال سرقت موبایل برای آن ها کمتر شود.

 

ارسال نظر