زمان مطالعه: 1 دقیقه

۵ کشته در تجاوز به چپ راننده سمند

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: برخورد شدید یک دستگاه سمند با یک دستگاه پژو ۴۰۵ در جاده گرمی - بیله‌سوار، ۵ کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت.
19 اردیبهشت 1400
شناسه : 75151
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/75151
352+
بالا
رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: برخورد شدید یک دستگاه سمند با یک دستگاه پژو ۴۰۵ در جاده گرمی - بیله‌سوار، ۵ کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت.

 حادثه 24 - رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: برخورد شدید یک دستگاه سمند با یک دستگاه پژو ۴۰۵ در جاده گرمی - بیله‌سوار، ۵ کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت.

سیدمحمد صفوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره جزئیات تصادف خونین در محور گرمی به بیله‌سوار اظهار کرد: برخورد شدید یک دستگاه سمند با یک دستگاه پژو ۴۰۵ در تقاطع نجف قلی‌کندی جاده گرمی - بیله‌سوار، متأسفانه ۵ کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت.

وی افزود: ۲ نفر از فوتی‌های این سانحه دلخراش از خودروی سمند و ۳ نفر نیز از خودروی پژو ۴۰۵ بودند که با وجود حضور بلافاصله مأموران انتظامی و امدادی، در دم جان باختند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل درباره علت این حادثه بیان کرد: کارشناسان پلیس راه استان علت این حادثه را تجاوز به چپ راننده سمند از خط وسط جاده اعلام کردند.

صفوی تصریح کرد: تخلفات حادثه‌ساز علت اصلی وقوع تصادفات و تلفات جاده‌ای بوده که لازم است برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث تلخ و ناگواری در راه‌های استان، رانندگان از ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز رانندگی اکیداً اجتناب کنند.

ارسال نظر