زمان مطالعه: 4 دقیقه

جنایت خونین در خیابان عادل؛ 3 نفر با اسلحه و چاقو به قتل رسیدند

2برادر که از مدت‌ها قبل با صاحب مغازه موبایل فروشی در شیراز اختلاف مالی داشتند برای پایان دادن به این اختلافات با او قرار ملاقات گذاشتند اما ملاقات آنها در نیمه‌شب، پایان هولناکی داشت.
19 اردیبهشت 1400
شناسه : 75112
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/75112
878+
بالا
2برادر که از مدت‌ها قبل با صاحب مغازه موبایل فروشی در شیراز اختلاف مالی داشتند برای پایان دادن به این اختلافات با او قرار ملاقات گذاشتند اما ملاقات آنها در نیمه‌شب، پایان هولناکی داشت.

حادثه 24 - 2برادر که از مدت‌ها قبل با صاحب مغازه موبایل فروشی در شیراز اختلاف مالی داشتند برای پایان دادن به این اختلافات با او قرار ملاقات گذاشتند اما ملاقات آنها در نیمه‌شب، پایان هولناکی داشت.

حدود ساعت 1:17بامداد 13 اردیبهشت‌ماه صدای شلیک گلوله ساکنان ساختمانی در خیابان عادل شیراز را به وحشت انداخت. همسایه‌ها وقتی از خانه هایشان بیرون آمدند، با جسد مردی روبه‌رو شدند که روی پله‌ها افتاده و خون زیادی از او رفته بود. در همان لحظات بود که صدای شلیک گلوله دیگری از خانه یکی از همسایه‌ها به گوش رسید و  ماجرا به پلیس و اورژانس گزارش شد.

ماموران پلیس پس از حضور در محل حادثه و معاینات اولیه متوجه شدند مردی که پیکر غرق در خونش روی پله‌ها افتاده، حدودا 51ساله  و جانش را از دست داده است. آنها در ادامه سراغ خانه‌ای رفتند که صدای شلیک دوم از آنجا به گوش رسیده بود. مأموران با هماهنگی قضایی قفل در را شکستند و وارد خانه شدند و در آنجا با دو جسد دیگر روبه‌رو شدند. جسد جوانی حدودا 23ساله که داخل پذیرایی افتاده بود و جسد مردی 31ساله که روی تراس خانه افتاده و کنار جسد یک تفنگ شکاری نیز به چشم می‌خورد. هنوز مشخص نبود که ماجرا از چه قرار است اما صحنه قتل‌ها به‌گونه‌ای بود که نشان می‌داد جوانی که جسدش در تراس خانه افتاده بود، پس از کشته شدن 2مرد دیگر با اسلحه شکاری و شلیک گلوله به سرش خودکشی کرده است. در این شرایط تحقیقات تیم جنایی پلیس آگاهی شیراز برای کشف معمای این جنایت آغاز شد و پس از بررسی‌های تخصصی، تحقیق از شاهدان و بررسی دقیق صحنه جرم راز این اتفاق هولناک فاش شد.

ماموران متوجه شدند 2مردی که جسدشان در داخل خانه افتاده بود، 2برادر 23ساله و 31ساله بوده‌اند. مردی که جسدش روی پله‌ها افتاده بود نیز صاحب یک مغازه موبایل فروشی در شیراز بود. تحقیقات نشان می‌داد که 2برادر جوان و مرد موبایل فروش از مدتی قبل دچار اختلافات مالی شده بودند. این اختلافات باعث ایجاد درگیری‌های لفظی نیز میان آنها شده بود و در نهایت شب حادثه، 2برادر جوان برای حل این اختلافات با مرد موبایل فروش قرار ملاقات گذاشته بودند. آنها این قرار را نیمه‌های شب در خانه خواهرشان در خیابان عادل گذاشته بودند اما وقتی مرد موبایل فروش به آنجا رفته بود و با 2برادر سرگرم گفت‌وگو بود، ناگهان بین آنها درگیری لفظی به‌وجود آمده و این درگیری لحظاتی بعد به زد و خورد تبدیل شده بود. وجود وسایل به هم ریخته، گلدان شکسته و خون زیادی که در پذیرایی خانه ریخته بود نشان می‌داد که مرد موبایل فروش پس از درگیری فیزیکی با 2برادر، یکی از آنها یعنی برادر کوچک‌تر را با ضربات چاقو به قتل رسانده و سپس درحالی‌که خودش نیز زخمی شده بود در خانه را باز کرده و قصد فرار از محل حادثه را داشته است که در این هنگام برادر بزرگ‌تر با برداشتن اسلحه شکاری که در خانه بود، پشت سر او رفته و وی را در پله‌ها هدف گلوله قرار داده و به قتل رسانده است. شواهد نشان می‌داد که این جوان 31ساله پس از قتل مرد موبایل فروش به داخل خانه رفته و لحظاتی بعد خودش را به تراس خانه رسانده و با قرار دادن لوله اسلحه روی سرش، دومین گلوله را به‌خودش شلیک کرده و به زندگی‌اش پایان داده است.

به‌گفته سرهنگ کاووس حبیبی، رئیس پلیس آگاهی استان فارس، با به‌دست آمدن این اطلاعات پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و بررسی‌ها نشان داد که متأسفانه عامل اصلی وقوع این جنایت هولناک خشم آنی طرفین بوده است.

ارسال نظر