زمان مطالعه: 3 دقیقه

فرار عجیب پدر و مادر پس از مرگ نوزاد در بیمارستان

پلیس پایتخت در جست‌و‌جوی پدر و مادری است که نوزاد بیمار خود را به بیمارستان سپردند، آدرس جعلی دادند و فراری شدند. نوزاد 24ساعت بعد جان باخت و تلاش یک ماهه مسئولان بیمارستان برای یافتن خانواده بی‌نتیجه ماند.
18 اردیبهشت 1400
شناسه : 75095
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/75095
300+
بالا
پلیس پایتخت در جست‌و‌جوی پدر و مادری است که نوزاد بیمار خود را به بیمارستان سپردند، آدرس جعلی دادند و فراری شدند. نوزاد 24ساعت بعد جان باخت و تلاش یک ماهه مسئولان بیمارستان برای یافتن خانواده بی‌نتیجه ماند.

حادثه 24 - پلیس پایتخت در جست‌و‌جوی پدر و مادری است که نوزاد بیمار خود را به بیمارستان سپردند، آدرس جعلی دادند و فراری شدند. نوزاد 24ساعت بعد جان باخت و تلاش یک ماهه مسئولان بیمارستان برای یافتن خانواده بی‌نتیجه ماند.
ماجرا از این قراربود که چند روز قبل نماینده حقوقی یکی از بیمارستان‌های پایتخت با قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس جنایی تهران تماس گرفت تا گزارش مرگ نوزادی را به وی اعلام کند. به‌گفته نماینده بیمارستان پدر و مادر نوزاد حدود یک‌ماه قبل درحالی‌که پسرشان دچار عفونت شده بود را به بیمارستان انتقال دادند و بعد فراری شدند. نوزاد اما به کام مرگ رفت و پدر و مادر وی پس از گذشت یک ماه، همچنان برای تحویل جسد پسرشان به بیمارستان مراجعه نکرده‌اند.
پس از این تماس بود که بازپرس جنایی دستور تحقیقات در این خصوص را صادر کرد. تیمی از مأموران تجسس پلیس آگاهی تهران راهی بیمارستان مورد نظر شدند و در بررسی‌ها مشخص شد که نوزاد پسر یک‌ماه قبل زمانی که 3روز از تولدش می‌گذشته برای درمان به بیمارستان انتقال یافته بود. پدر و مادرش در قسمت پذیرش اورژانس فرم مشخصات را پر کرده و عنوان کردند که پسرشان از ناحیه بند ناف دچار عفونت شده است. اگرچه نوزاد بستری و تحت درمان قرار گرفت اما تلاش پزشکان برای درمان و نجات نوزاد بی‌فایده بود و او یک روز بعد جانش را از دست داد. زمانی که مسئولان بیمارستان به جست‌و‌جو پرداختند تا موضوع مرگ وی را به خانواده‌اش اطلاع بدهند اثری از آنها نبود. سپس به سراغ فرم مشخصات که پدر و مادرهنگام انتقال پسرشان به بیمارستان پر کرده بودند رفتند اما مشخص شد که شماره‌ها اشتباه و آدرسی که روی فرم نوشته شده جعلی است. در این شرایط جسد نوزاد به سردخانه بیمارستان انتقال یافت و جست‌و‌جو برای یافتن پدر و مادر نوزاد آغاز شد. اما یک‌ماه گذشت و آنها برای تحویل جسد و پرداخت هزینه‌های بستری و درمان به بیمارستان مراجعه نکردند. پس از آن نماینده حقوقی بیمارستان گزارش این حادثه مرموز را به بازپرس جنایی تهران اعلام کرد. با دستور قاضی جسد نوزاد برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت و تلاش برای شناسایی و یافتن پدر و مادر نوزاد که پس از انتقال پسرشان به بیمارستان فراری شده بودند آغاز شده است.

ارسال نظر