زمان مطالعه: 2 دقیقه

زن جوان از چاه ۲۵ متری زنده بیرون آمد

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز از نجات زن ۴۰ ساله‌ پس از سقوط در چاه ۲۵ متری خبر داد.
18 اردیبهشت 1400
شناسه : 75085
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/75085
406+
بالا
رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز از نجات زن ۴۰ ساله‌ پس از سقوط در چاه ۲۵ متری خبر داد.

حادثه 24 - رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز از نجات زن ۴۰ ساله‌ پس از سقوط در چاه ۲۵ متری خبر داد.

محمدهادی قانع با اشاره به سقوط یک زن ۴۰ ساله به چاهی با عمق ۲۵ متر، اظهار کرد: با تلاش آتش‌نشانان شیراز این زن بدون آسیب‌دیدگی جدی نجات یافت.

وی در خصوص جزئیات این حادثه، افزود: با اعلام خبر سقوط و درخواست کمک از تیم چاه نورد سازمان آتش‌نشانی شیراز در ساعت ۱۱:۲۱ امروز آتش‌نشانان ایستگاه ۲۲ آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز تصریح کرد: این زن حادثه دیده از خانواده عشایری در حوالی خیابان سرو شهرک صدرا بود که به دلیل عدم اطلاع از وجود چاه ۲۵ متری در محیط اطراف به این چاه سقوط کرده بود.

قانع خاطرنشان کرد: این چاه خشک و ظاهراً بدون حفاظ و سرپوش مناسب بوده و زن جوان حین عبور از آن محدوده به دلیل بی‌احتیاطی به عمق چاه سقوط کرده و در انتهای آن گرفتار شده بود.

وی تصریح کرد: تیم تخصصی چاه‌نورد آتش‌نشانان شیراز با همکاری آتش‌نشانان صدرا به سرعت با حضور در محل حادثه عملیات خود را آغاز کرده و با تجهیزات کامل وارد چاه شدند

و با تلاش آتش‌نشانان این فرد در حالی که آسیب بسیار کمی دیده بود، از چاه خارج و تحویل عوامل اورژانس شد. تیم عملیاتی پس از ایمنی کامل محل و نصب علائم هشدار دهنده در اطراف چاه به عملیات خود پایان دادند.

ارسال نظر