زمان مطالعه: 1 دقیقه

عاملان تیراندازی در مراسم فاتحه خوانی هندیجان دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان، از شناسایی و دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی مراسم فاتحه‌خوانی روستای سویره شهرستان هندیجان خبر داد.
16 اردیبهشت 1400
شناسه : 75053
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/75053
204+
بالا
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان، از شناسایی و دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی مراسم فاتحه‌خوانی روستای سویره شهرستان هندیجان خبر داد.

 حادثه 24 - جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان، از شناسایی و دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی مراسم فاتحه‌خوانی روستای سویره شهرستان هندیجان خبر داد. سرهنگ یدا... امیری افزود: به دنبال تیراندازی در مراسم فاتحه‌خوانی روستای سویره در شهرستان هندیجان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت. وی گفت: مأموران پلیس در کمتر از ۲۴ ساعت و با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی توانستند ۲۲ نفر از عاملان اصلی تیراندازی‌های مراسم مزبور را شناسایی و آن ها را با هماهنگی مراجع قضایی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کنند. جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با تأکید بر این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: تحقیقات پلیس در ارتباط با این پرونده با جدیت ادامه دارد.در پی انتشار فیلم برگزاری این مراسم، وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی، به استاندار خوزستان ابلاغ کرد تا به فوریت نسبت به بررسی ابعاد مختلف موضوع اقدام کند و عوامل برگزاری مراسم مذکور و همچنین افراد مسلحی که در این مراسم به تیراندازی اقدام کردند، به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و نقض نظم و امنیت عمومی، به مراجع ذیربط قضایی معرفی شوند و نتیجه گزارش شود.

ارسال نظر