زمان مطالعه: 1 دقیقه

کشف جسد ناشناس در دره‌های الموت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین از ۲۲ ساعت عملیات طاقت فرسا امدادگران در دره‌های الموت برای پیدا کردن یک پیکر مجهول الهویه خبر داد.
13 اردیبهشت 1400
شناسه : 74968
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/74968
457+
بالا
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین از ۲۲ ساعت عملیات طاقت فرسا امدادگران در دره‌های الموت برای پیدا کردن یک پیکر مجهول الهویه خبر داد.

حادثه 24 - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین از ۲۲ ساعت عملیات طاقت فرسا امدادگران در دره‌های الموت برای پیدا کردن یک پیکر مجهول الهویه خبر داد.

حکمت الله هاشمی گفت: ۲۲ ساعت عملیات طاقت فرسا امدادگران در دره‌های الموتروز شنبه ۱۱ اردیبهشت گروهی از دره نوردان استان قزوین گزارشی مبنی بر رویت یک پیکر در دره توان منطقه الموت غربی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام کردند.

وی افزود : با توجه به شرایط آب و هوایی و احتمال وقوع سیل و مفقود شدن پیکر بلافاصله نشست فوری حوزه معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین با هیئت کوهنوردی تشکیل شد و یک تیم پنج نفره (سه تن از نجاتگران تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان قزوین و ۲ تن از اعضا هیئت کوهنوردی) به منطقه اعلام شده اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت : نجاتگران پس از رسیدن به محل حادثه پیکرمجهول الهویه را بالا کشیدند و به نیروی انتظامی تحویل دادند.

حکمت الله هاشمی  افزود : این عملیات به مدت ۲۲ ساعت و با تلاش و فداکاری نجاتگران و همکاری دفترنمایندگی جمعیت هلال احمر رودبار الموت انجام شد.

ارسال نظر