زمان مطالعه: 2 دقیقه

قتل مرموز زن جوان در خانه دوستش

«مردی ناشناس دوستم را با ضربات چاقو به قتل رساند و فرار کرد.» این گفته‌های زنی جوان است که مدعی است شاهد قتل دوستش بوده است.
13 اردیبهشت 1400
شناسه : 74961
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/74961
425+
بالا
«مردی ناشناس دوستم را با ضربات چاقو به قتل رساند و فرار کرد.» این گفته‌های زنی جوان است که مدعی است شاهد قتل دوستش بوده است.

حادثه 24 - «مردی ناشناس دوستم را با ضربات چاقو به قتل رساند و فرار کرد.» این گفته‌های زنی جوان است که مدعی است شاهد قتل دوستش بوده است.

ساعت 21شنبه از کلانتری 149امامزاده حسن به قاضی حبیب‌الله صادقی بازپرس جنایی تهران خبر رسید زنی جوان در این منطقه به قتل رسیده است. بعد از این تماس بازپرس جنایی تهران به همراه مأموران تجسس پلیس آگاهی تهران راهی محل حادثه که ساختمانی دو طبقه بود شدند. آنها پس از ورود به خانه قدیمی در راهروی طبقه همکف با پیکر خونین زنی روبه‌رو شدند که با ضربات متعدد چاقو و به طرز هولناکی به قتل رسیده بود. بررسی‌ها حکایت از این داشت که مقتول 46ساله و مهمان خانه دوستش بوده است.

سارا دوست وی که میزبان بود درخصوص جزئیات حادثه گفت: روز حادثه دوستم مهمان خانه‌ام بود. من بعد از جدایی از همسرم به تنهایی در این خانه دو طبقه زندگی می‌کنم. طبقه اول خالی است و خودم ساکن طبقه دوم هستم. آن روز دوستم را دعوت کرده بودم تا با هم شام بخوریم. ساعت حدود 8شب بود که من در آشپزخانه سرگرم پخت غذا بودم. ناگهان زنگ خانه به صدا در آمد و چون من سرگرم آشپزی بودم، دوستم آیفون را برداشت. اما آیفون خانه‌ام خراب است و گاهی صدا از آن طرف نمی‌آید و در را هم باز نمی‌کند. دوستم گفت چون من سرگرم آشپزی هستم، ‌خودش در را باز می‌کند. به همین دلیل از خانه بیرون رفت تا در ورودی ساختمان را باز کند. وی ادامه داد: لحظاتی از رفتن دوستم گذشته بود که ناگهان صدای جیغ و فریاد شنیدم. سراسیمه از خانه بیرون رفتم و با صحنه هولناکی روبه‌رو شدم. دوستم غرق در خون روی زمین مقابل در ورودی طبقه همکف افتاده بود و مردی سراسیمه از در خانه خارج شد. من چهره او را ندیدم چون وقتی رسیدم مرد جوان در حال فرار بود. با دیدن این صحنه وحشتزده پلیس و اورژانس را خبر کردم و از همسایه‌ها کمک خواستم. با اظهارات این زن،  بازپرس جنایی دستور انتقال جسد زن جوان را به پزشکی قانونی صادر کرد و گروهی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران جست‌و‌جوی خود برای بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته و شناسایی عامل جنایت را آغاز کرده‌اند تا اسرار این قتل هولناک برملا شود.

ارسال نظر