زمان مطالعه: 3 دقیقه

تیراندازی پلیس آگاهی در محور ساوه-تهران برای دستگیری قاچاقچیان

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه دلیل تیراندازی ماموران پلیس آگاهی در محور ساوه-تهران را تشریح کرد.
08 اردیبهشت 1400
شناسه : 74845
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/74845
637+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه دلیل تیراندازی ماموران پلیس آگاهی در محور ساوه-تهران را تشریح کرد.

 حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان ساوه دلیل تیراندازی ماموران پلیس آگاهی در محور ساوه-تهران را تشریح کرد.

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه علت تیراندازی ماموران پلیس آگاهی این شهرستان را در محور ساوه-تهران را تشریح کرد.

سرهنگ عیسی آبادی با بیان اینکه این تیراندازی در عملیات تعقیب و گریز با یک دستگاه خودرو سواری رخ داد افزود: این خودرو حامل کالا‌های قاچاق در این عملیات توقیف و راننده آن بازداشت شد.

او با بیان اینکه در عملیات توقیف سه دستگاه خودرو شوتی در این شهرستان یک میلیارد و ۵۴۸ میلیون ریال کالای قاچاق کشف شد اضافه کرد: خودروی سمند مذکور هم یکی از این خودرو‌ها بود که در یک عملیات تعقیب و گریز متوقف و تعداد ۳۴۲ تخته پتوی قاچاق از آن کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه بیان کرد: در پی تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در یکی از این عملیات ها، طی کنترل محور مواصلاتی ساوه به تهران یک دستگاه خودرو سواری سمند شوتی حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند و بلافاصله با هماهنگی قضائی، تمهیدات عملیاتی لازم جهت توقیف خودروی انجام گرفت.

او ادامه داد: در ۲ عملیات دیگر، ماموران پاسگاه انتظامی طراز ناهید هم در محور تهران-ساوه و محور ساوه-سلفچگان، ۲ دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند و در بازرسی از این ۲ خودرو، تعداد ۱۷۲ عدد عینک دودی، ۳۰۰ تخته پتو و ۶۰۰ عدد بالش خارجی قاچاق کشف شد.

سرهنگ عیسی آبادی با اشاره به اینکه در این خصوص ۳ نفر متهم طی تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، تاکید کرد: پلیس با تمام توان وجدیت همواره آماده مقابله با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی است و از شهروندان خواست هر گونه اخبار واطلاعات را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

ارسال نظر