زمان مطالعه: 4 دقیقه

کودک استقلالی کودک آزار را بخشید

نوجوان ۱۲ ساله سر سفره سحری خانواده‌اش گفت که ضاربش را به حرمت ماه مبارک رمضان می‌بخشد.
05 اردیبهشت 1400
شناسه : 74726
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/74726
1003+
بالا
نوجوان ۱۲ ساله سر سفره سحری خانواده‌اش گفت که ضاربش را به حرمت ماه مبارک رمضان می‌بخشد.

حادثه 24 - نوجوان ۱۲ ساله سر سفره سحری خانواده‌اش گفت که ضاربش را به حرمت ماه مبارک رمضان می‌بخشد.

اتفاق رخ داده برای داده برای محمد مهدی بخشی نوجوان سبزواری از سوژه‌های مورد توجه بسیاری از مردم و به و یژه اهالی فوتبال قرار گرفته است و در دو روز گذشته اخبار زیادی در همین خصوص از رسانه‌ها منتشر شده است.

شنبه شب گذشته سه نفر از کمیته هواداران باشگاه استقلال و  همین طور محمد دانشگر مدافعی که همچنان مورد غضب سرمربی تیم است از تهران به روستای (نهارگان) شهرستان داورزن سبزوار رفته و تا ساعت ۵ صبح یکشنبه مهمان منزل پدر این نوجوان ۱۲ ساله بودند.

در ادامه  به صورت خلاصه بخشی از اتفاقات رخ داده در حاشیه دیدار استقلالی‌ها با محمدمهدی بخشی را می‌خوانید:

* استقلالی‌ها ساعت ۱۱ شب  شنبه  به خانه  خانواده بخشی رسیدند  و همان ابتدا هدایایی که تهیه کرده بودند به محمدمهدی اهدا کردند و  این نوجوان با خوشحالی پیراهن شماره ۷ که نام فرهاد مجیدی پشت آن حک شده بود را بر تن کرد. البته تعداد پیراهن‌ها زیاد بودو  محمد مهدی ۲-۳ مرتبه پیراهن‌هایی که گرفته بود را عوض کرد و با خوشحالی پیراهن دیگری بر تن می‌کرد.

*محمد دانشگر هدایای زیادی برای این نوجوان تهیه کرده بود که دو جفت کتانی اورجینال  حسابی نوجوان استقلالی را خوشحال کرد.

*سید مهدی رحمتی، علیرضا منصوریان، امیر قلعه‌نوعی و پوریا پورسرخ به صورت تلفنی با این نوجوان صحبت کرده و از او درخواست کردند هر چیزی که احتیاج دارد را بگوید تا برایش تهیه کنند. پوریا پورسرخ بازیگر استقلالی سینما و تلویزیون خیلی احساساتی شده و بارها از این نوجوان بابت رفتار ناپسند دو فرد بزرگسال معذرت خواهی کرد.

*محمد مهدی بخشی که از نقطه نظر آذری جهرمی‌وزیر ارتباطات مطلع شده بود به محمد دانشگر گفت: کاش می‌توانستم به وزیر پرسپولیسی که نسبت به من محبت داشته بگویم روستای ما (نت) ندارد و حتی موبایل‌ها به سختی آنتن می‌دهند و اگر می‌شود پیگیری کنید وضعیت خطوط تلفنی و اینترنت  بهتر شود.

*با هماهنگی‌های انجام شده قرار شد به محض فعالیت آکادمی‌باشگاه استقلال، برای محمد مهدی بخشی  خودرویی فرستاده  شود تا به تهران سفر کرده و با آکادمی‌استقلال قرارداد ۵ ساله رسمی‌با دستمزد منعقد گردد. و از آنجا که عموی این نوجوان ساکن تهران است مشکلی بابت سکونت در پایتخت نخواهد داشت.

* این نوجوان ۱۲ ساله که از خوشحالی تا صبح بیدار بود سر سفره سحری خانواده‌اش  دوربین گفت: به حرمت این ماه مبارک  آن فردی که مرا اذیت کرد و گوش‌هایم را می‌کشید را می‌بخشم.

ارسال نظر