زمان مطالعه: 1 دقیقه

مهدی کروبی روی تخت بیمارستان/ مهره کمر شیخ شکسته است

مهدی کروبی برای دومین بار در ماه‌های اخیر دچار آسیب‌دیدگی ستون فقرات و در بیمارستان بستری شد.
04 اردیبهشت 1400
شناسه : 74655
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/74655
412+
بالا
مهدی کروبی برای دومین بار در ماه‌های اخیر دچار آسیب‌دیدگی ستون فقرات و در بیمارستان بستری شد.

حادثه 24 - مهدی کروبی برای دومین بار در ماه‌های اخیر دچار آسیب‌دیدگی ستون فقرات و در بیمارستان بستری شد.

حسین کروبی درباره وضعیت پدرش توضیح داد که طی شش هفت ماه اخیر، این دومین بار است که پدرش با آسیب دیدگی در ستون فقرات مواجه می‌شود. حسین کروبی گفت: «شب گذشته آقای کروبی دچار افت فشار شده و در نتیجه زمین می‌خورند که پس از آن بلافاصله مادرم به بالای سر آقای کروبی می‌رود».به گفته حسین کروبی «پس از حادثه نیروهای امنیتی وارد می‌شوند و به اورژانس اطلاع داده می‌شود و سپس ایشان به بیمارستان منتقل می‌شود».

حسین کروبی افزود: «در بیمارستان از آقای کروبی عکس گرفته می‌شود که تشخیص اولیه شکستگی مهره کمر در نزدیکی محلی که قبلا نیز شکستگی وجود داشت بوده. با این حال صبح امروز دکتر معالج آقای کروبی برای تشخیص دقیق‌تر درخواست می‌کند تا وی برای عکسبرداری به بیمارستان دیگری که تجهیزات پیشرفته‌تری دارد منتقل شود و قرار است فردا این امر اتفاق بیفتد.»

حجت الاسلام و المسلمین کروبی در آبان‌ماه سال گذشته نیز به علت آسیب‌دیدگی در ناحیه ستون فقرات تحت عمل جراحی قرار گرفته بود.

در همین حال در پی بستری شدن حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی در بیمارستان، یادگار امام در تماسی تلفنی جویای احوال وی شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی جمعه شب در تماسی تلفنی با مهدی کروبی که به دلیل آسیب دیدگی یکی از مهره های ستون فقرات در بیمارستان بستری شد، ضمن احوالپرسی ، سلامتی و عافیت وی را از خداوند مسألت کرد.

ارسال نظر