زمان مطالعه: 4 دقیقه

اعترافات قاتل آشنا به قتل دختر تیزهوش / قاتل بی رحم چطور مبینای 13 ساله را خفه کرد

تحقیقات پلیس درباره قتل مرموز دختری 13ساله در یکی از روستاهای جیرفت نشان داد عامل این جنایت مردی آشناست که به‌دلیل اختلاف با پدر و مادر دختر نوجوان او را قربانی کرده است.
30 فروردین 1400
شناسه : 74493
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/74493
1700+
بالا
تحقیقات پلیس درباره قتل مرموز دختری 13ساله در یکی از روستاهای جیرفت نشان داد عامل این جنایت مردی آشناست که به‌دلیل اختلاف با پدر و مادر دختر نوجوان او را قربانی کرده است.

حادثه 24 - تحقیقات پلیس درباره قتل مرموز دختری 13ساله در یکی از روستاهای جیرفت نشان داد عامل این جنایت مردی آشناست که به‌دلیل اختلاف با پدر و مادر دختر نوجوان او را قربانی کرده است.

این حادثه ظهر روز شنبه 28فروردین‌ماه امسال در روستای سعیدآباد ایلخانی در حوالی شهرستان جیرفت رخ داد. آن روز پدر مبینا 13ساله مثل هر روز برای کار در گلخانه‌‌اش راهی آنجا شده بود و مادر مبینا نیز که قرار بود دخترش را در مدرسه تیزهوشان جیرفت ثبت‌نام کند، مدارک مورد نیاز او را برداشته و برای رفتن به جیرفت خانه را ترک کرده بود. مبینا در خانه تنها بود، اما ساعاتی بعد وقتی مادرش به خانه برگشت، خانه ساکت‌تر از همیشه بود. او وقتی در خانه را باز کرد و وارد اتاق شد خبری از مبینا نبود، اما وقتی رویش را به طرف یکی از اتاق‌ها چرخاند دخترش را دید که روی زمین دراز کشیده است. اول فکر کرد شاید خوابیده اما مبینا هیچ وقت عادت نداشت در آن ساعت از روز بخوابد. با چند قدم بلند خودش را بالای سر دختر رساند و  با صحنه هولناکی روبه‌رو شد. او نفس نمی‌کشید و به‌نظر می‌رسید خفه شده است. زن جوان با داد و فریاد از همسایه‌ها کمک خواست و چند دقیقه بعد وقتی امدادگران اورژانس خود را به محل حادثه رساندند اعلام کردند؛ دختر نوجوان چند ساعت قبل جانش را از دست داده است. در این شرایط و درحالی‌که به‌نظر می‌رسید مبینا به قتل رسیده باشد تحقیقات پلیس برای روشن شدن ماجرا آغار شد.

ماموران در نخستین گام به تحقیق از همسایه‌ها پرداختند و به اطلاعاتی رسیدند که نشان می‌داد یکی از آشنایان این خانواده که مردی 31ساله است، از مدتی قبل با پدر و مادر مبینا دچار اختلاف شده است. هرچند هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد این مرد در پشت پرده این جنایت هولناک باشد اما وقتی این مظنون برای انجام تحقیقات بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت به قتل اعتراف کرد. او گفت: من از مدتی پیش با آنها اختلاف داشتم و روز حادثه وقتی فهمیدم آنها در خانه نیستند وارد خانه‌شان شدم. فکر می‌کردم که کسی در خانه نیست و می‌خواستم برای انتقام، اموالشان را سرقت کنم اما دخترشان در خانه بود. با دیدن او جلوی دهانش را گرفتم و او را خفه کردم و سپس بدون اینکه کسی متوجه شود از آنجا فرار کردم. چون هیچ ردی از خودم به جا نگذاشته بودم فکرش را هم نمی‌کردم که ماجرا برملا شود اما یک روز بعد دستگیر شدم.

حسین سلامی، دادستان جیرفت درباره این پرونده گفت: هرچند این حادثه تلخ بود اما با تلاش پلیس متهم به قتل دختر 13ساله در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد. او در ادامه گفت: متهم در مراجع قضایی به قتل این دختر اعتراف و انگیزه این قتل را اختلاف با والدین دختر اعلام کرده است. به‌گفته وی، هم‌اکنون متهم با قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

ارسال نظر