زمان مطالعه: 2 دقیقه

سلاخی مادر و دختر با چاقو هنگام خواب

مرد جوانی که مادر ودختر چینی را در خواب به قتل رسانده بود بازداشت شد.
28 فروردین 1400
شناسه : 74436
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/74436
541+
بالا
مرد جوانی که مادر ودختر چینی را در خواب به قتل رسانده بود بازداشت شد.

حادثه 24 - مرد جوانی که مادر ودختر چینی را در خواب به قتل رسانده بود بازداشت شد.

به نقل از میرر، جیکوب آلن رایت ۱۹ ساله ساعت ۳ بامداد وارد خانه این مادر و دختر شده و آنها را با ضربات چاقو به قتل رسانده سپس به سراغ دوست خانوادگی شان که زنی ۳۸ ساله بوده رفته و او را نیز به شدت زخمی کرده است.

گزارش های پلیس کالیفرنیای آمریکا نشان میدهد که متهم به شکل بی رحمانه ای قربانیان خود را به قتل رسانده و از در حیاط پشتی خانه فرار کرده است.

با شنیده شدن صدای جیغ قربانی ۴۴ ساله و دختر  ۸ ساله اش ماموران پلیس بنا بر گزارش های رسیده خود را به خانه شان رسانده و با بررسی فیلم دوربین های مداربسته هویت متهم فراری را شناسایی و چندین ساعت بعد وی را بازداشت کرده اند.

اطلاعات سخنگوی پلیس ایالتی نشان میدهد که متهم به صورت رندومی وارد خانه قربانیان خود شده و هیچ آشنایی از قبل با آنها نداشته و از انگیزه جنایتش نیز سخن نگفته است.

ماموران پلیس اعلام کردند که زن ۳۸ ساله زخمی به بیمارستان منتقل و تحت مراقبت قرار گرفته و درزمان حمله دو تن دیگر نیز در خانه حضور داشته اند که قاتل به آنها آسیبی نرسانده است.

سخنگوی پلیس بیان کرد که این خادثه بسیار وحشتناک بوده زیرا قاتل به صورت اتفاقی قربانیانش را انتخاب کرده و این موضوع می تواند نگران کننده باشد کخ انگیزه این جنایت چه عاملی بوده است.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر