زمان مطالعه: 2 دقیقه

اخاذی سارقان با لباس پلیس از خودروها

فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح مامورنما که از مردم در محور کامیاران اخاذی می‌کردند، خبر داد.
28 فروردین 1400
شناسه : 74435
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/74435
546+
بالا
فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح مامورنما که از مردم در محور  کامیاران  اخاذی می‌کردند، خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح مامورنما که از مردم در محور  کامیاران  اخاذی می‌کردند، خبر داد.

سردار  علی آزادی   در تشریح این خبر اظهار داشت: اعضای این باند تحت پوشش مامور با متوقف کردن خودروها از مردم اخاذی می‌کردند، که در پی گزارش مردمی مبنی بر وقوع سرقت، موضوع به صورت ویژه تحت بررسی ماموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی  کامیاران  قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، ۳ نفر از اعضای این باند که با تهدید سلاح گرم اقدام به اخاذی از شهروندان در  کامیاران  می کردند، شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه  دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه از سارقان ۲دستگاه خودرو پژو و یک دستگاه وانت پیکان فاقد پلاک نیز کشف شد، تصریح کرد: در بازرسی از خودروهای سارقان یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، ۲ قبضه سلاح شکاری، یک قمه، ۳گوشی تلفن همراه، یک دوربین شکاری،  بیش از ۲۰ میلیون ریال  وجه نقد و سه کلاه پشمی (برای پوشاندن صورت استفاده می‌شد) کشف شد.

سردار آزادی با تاکید براینکه متهمان در تحقیقات تخصصی به عمل آمده به ۵ فقره سرقت اعتراف کردند، از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با چنین مواردی ابتدا از آنان کارت شناسایی درخواست کرده و مندرجات روی کارت را دقیقا بررسی کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله  مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند..

ارسال نظر