زمان مطالعه: 9 دقیقه

لباس ست نوید محمدزاده و فرشته حسینی برای بار دوم + عکس

اخیرا تبریک تولد فرشته حسینی به نوید محمدزاده با واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی همراه بوده است؛ این در حالی است که بین بازیگران چنین چیزی طبیعی است. چرا رابطه فرشته حسینی نوید محمدزاده حاشیه ساز شد؟
26 فروردین 1400
شناسه : 74384
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/74384
1796+
بالا
اخیرا تبریک تولد فرشته حسینی به نوید محمدزاده با واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی همراه بوده است؛ این در حالی است که بین بازیگران چنین چیزی طبیعی است. چرا رابطه فرشته حسینی نوید محمدزاده حاشیه ساز شد؟

 حادثه 24 - اخیرا تبریک تولد فرشته حسینی به نوید محمدزاده با واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی همراه بوده است؛ این در حالی است که بین بازیگران چنین چیزی طبیعی است. چرا رابطه فرشته حسینی نوید محمدزاده حاشیه ساز شد؟ 

عکس‌های فرشته حسینی و نوید محمدزاده که اخیرا در سریال قورباغه هم‌بازی بودند مدتی است که در فضای مجازی جنجالی شده است.

فرشته حسینی این بار هم در پست جدید خود در اینستاگرام عکسی منتشر کرد که لباسی شبیه به لباس نوید بر تن داشت.

 

ماجرا به همبازی شدن فرشته حسینی بازیگر افغانستانی تبار و نوید محمد زاده در سریال قورباغه بر می گردد. این قضیه مربوط به اسفند ۱۳۹۹ می شود.

در اواسط اسفند پارسال نوید محمد زاده که مجرد است، زیر عکس فرشته حسینی از ایموجی قلب استفاده کرد. فرشته حسینی هم عکسی از او را استوری کرد و ایموجی قلب گذاشت.

البته باید در نظر داشت که در میان بخشی از هنرمندان و بازیگران تئاتر و سینما کمی این مسائل عادی است و ممکن است صرفا یک مساله عادی باشد.

فرشته حسینی کیست؟

 فرشته حسینی بازیگر افغانستانی است که در ایران به دنیا آمده و زندگی می‌کند. او  بازیگری بازیگر افغانستانی ساکن ایران است که بازیگری را با تئاتر شروع کرد و وارد سینما شد.

فرشته حسینی متولد سال ۷۶ است و فعالیتش را در سال ۸۸ وقتی که ۱۲ ساله بود آغاز کرد آغاز کرد و روی صحنه تئاتر حاضر شد او بعد از کمی پیشرفت در کلاس‌های اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان شرکت کرد و بسیار آموخت.

فرشته حسینی بجز خودش شش خواهر و برادر دارد و در یک خانواده پرجمعیت به دنیا آمده‌است.

او همواره گفته‌است که هنرمندان ایرانی به خاطر تلاشش برای بازیگری از او حمایت کرده‌اند.

او در واکنش سه سوال خبرنگار هموطنش درباره نگاه تبعیض امیز نسبت به افغانستانی‌ها در ایران گفته بود: شاید باورتان نشود در زمانی که در فیلم سینمایی کار می‌کردم هموطنان افغانستانی مرا به دلیل اینکه یک دختر هستم تحقیر می‌کردند، اما از زمانی که در ایران فعالیت هنری دارم یک روز هم تحقیر نشدم. کارگردان‌ها و بازیگران ایرانی مرا تشویق می‌کردند.

کار موفق فرشته حسینی که راه او را در سینما باز کرد بازی در فیلم رفتن بود این فیلم موفقیت های زیادی برای فرشته حسینی به همراه داشت و جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره مراکش را برایش به ارمغان آورد.

 شکستن همزمان بیست استخوان فیلم بعدی برادران محمودی بعد از رفتن بود که سال ۹۶ ساخته شد و در سینماهای کشور اکران شد و فرشته حسینی در این فیلم سینمایی هم با برادران محمودی همکاری کرد و درکنار سلبریتی‌های ایرانی خوش درخشید.

فرشته حسینی در سریال قورباغه که سریالی خانگی است در کنار نوید محمد زاده بازی کرده و یکی از نقش‌های اصلی‌ آن یعنی نقش دختری به نام لیلا را بر عهده دارد.

بیوگرافی کامل نوید محمدزاده

 نام:نوید

نام خانوادگی:محمدزاده

تاریخ تولد:۱۷ فروردین ۱۳۶۵

سالهای فعالیت:از ۱۳۸۲ تاکنون

وضعیت تاهل:مجرد

 نوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۶۵ متولد شد.

این هنرمند کشورمان در خانواده ای پرجمعیت با ۱۲ فرزند در ایلام متولد شد و فرزند آخر خانواده است.

نوید محمدزاده دارای ۱۱ خواهر و برادر است و خواهرزاده و برادرزاده های متعددی دارد و جمعیت این خانواده به حدود ۱۰۰ نفر میرسد و همواره از پدرش به نیکی یاد میکند و از او به عنوان مردی بزرگ نام میبرد.

نوید محمدزاده از فوتبالیست شدن تا بازیگری

 نوید محمدزاده علاقه زیادی به فوتبال داشت و در دوران نوجوانی قرار بود که فوتبالیست شود و برای تیم نوجوانان سایپا بازی کند که با دیدن یک فیلم مسیر زندگی اش به کلی تغییر کرد.

اثرگذاری این فیلم روی نوید محمدزاده به اندازه ای بود که او را عاشق سینما کرد و از او چهره موفقی در دنیای هنر ساخت.

بازیگری نوید محمدزاده

 نوید محمدزاده از چهره های جوان دنیای هنر است که بازیگری را از سال ۸۲ در مؤسسه هفت هنر کرج آغاز کرده و در این موسسه زیر نظر هنرمندانی همچون محمد یعقوبی، مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی و امیر قنبری آموزش دیده است.

این بازیگر کشورمان تا سال ۸۶ فعالیت حرفه ای نداشته اما در این سال در فیلم «در میان ابرها» به کارگردانی روح الله حجازی در نقش مکمل مرد بازی کرده است و در همان سال ها در جشنواره استانی تئاتر تهران جوایزی را دریافت کرده و پس از آن نیز در جشنواره یازدهم تئاتر دانشگاهی جایزه بازیگری دوم مرد را دریافت کرده است.

نوید محمدزاده سال ۸۷ با بازی در نمایش «ماه در آب» نوشته فارس باقری و کار محمد کوروش نیا به تئاتر حرفه ای راه پیدا کرد و برای بازی در این نمایش جایزه بازیگری مرد را در جشنواره استانی تهران دریافت کرد. پس از آن در فیلم «آندو» به کارگردانی بهروز قبادی بازی کرد که این نمایش مجوز اکران نگرفت.

نوید محمدزاده برای بازی در فیلم ناهید در جشنواره فیلم کن حضور پیدا کرد که پوشش این بازیگر در این فستیوال واکنش هایی را به همراه داشت.

افتخارآفرینی های نوید محمدزاده در سینما

نوید محمدزاده روی پرده نقره ای سینما هم خوش درخشیده است، برای بازی در فیلم «عصبانی نیستم» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد، ولی اتفاقاتی افتاد که این جایزه به رضا عطاران تعلق گرفت و دست نوید محمدزاده برای گرفتن سیمرغ کوتاه ماند.

نوید محمدزاده در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر با کسب کامل آرای داوران به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد برای کسب سیمرغ انتخاب شد. اما به علت فشار گروه هایی خارج از سینما فیلم عصبانی نیستم از بخش مسابقه خارج و جایزه به رضا عطاران اهدا شد.

ارسال نظر