زمان مطالعه: 2 دقیقه

حمله به کشتی اسرائیل در خلیج فارس / انتقام نطنز در فجیره؟

منابع خبری از هدف قرارگرفتن یک کشتی رژیم صهیونیستی در نزدیکی بندر الفجیره امارات خبر دادند.
24 فروردین 1400
شناسه : 74319
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/74319
629+
بالا
منابع خبری از هدف قرارگرفتن یک کشتی رژیم صهیونیستی در نزدیکی بندر الفجیره امارات خبر دادند.

حادثه 24 - منابع خبری از هدف قرارگرفتن یک کشتی رژیم صهیونیستی در نزدیکی بندر الفجیره امارات خبر دادند.
شبکه المیادین به نقل از منابع آگاه از هدف قرار گرفتن یک فروند کشتی رژیم صهیونیستی در ساحل بندر الفجیره امارات خبر داد. کشتی در مالکیت شرکت صهیونیستی RAY SHIPPING است و با پرچم کشور باهاما تردد می‌کند. این کشتی در سال 2015 توسط شرکت کشتی‌سازی هیوندای کره جنوبی ساخته شده و مخصوص حمل خودرو است.
بر اساس اطلاعات مندرج در پایگاه اینترنتی vesselfinder این کشتی از ساعت 23:30 دیشب به وقت محلی در بندر فجیره لنگر انداخته است. یکی از خبرنگاران شبکه صهیونیستی کان، در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر مدعی شد که کشتی مذکور با موشک هدف قرار گرفته است.
در همین حال کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی با تایید وقوع حادثه برای یک کشتی اعلام کرد که دلیل آن اصابت یک موشک ایرانی بوده است. بنابر این گزارش هرچند حمله به کشتی اسرائیلی تلفات جانی نداشته است اما خسارات وارده قابل توجه است. این کشتی اکنون برای بررسی خسارت وارد شده به بنادر امارات متحده عربی منتقل می شود. منابع آگاه معتقداند به رغم هدف قرار دادن این کشتی، ایران ممکن است آخرین حرف خود را درباره عملیاتی که در نظر دارد نگفته باشد.
همچنین یک مقام بلند پایه اسرائیلی ایران را به این حمله متهم کرد و گفت احتمالا کشتی مورد اصابت موشک دور برد قرار گرفته است.

ارسال نظر