زمان مطالعه: 2 دقیقه

خودروی سواری در پارکینگ خانه ای آتش به پا کرد + عکس

آتش سوزی خودروی سواری در ساختمان مسکونی با تلاش آتش نشانان دو ایستگاه مهار و خاموش شد.
24 فروردین 1400
شناسه : 74314
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/74314
363+
بالا
آتش سوزی خودروی سواری در ساختمان مسکونی با تلاش آتش نشانان دو ایستگاه مهار و خاموش شد.

حادثه 24 - آتش سوزی خودروی سواری در ساختمان مسکونی با تلاش آتش نشانان دو ایستگاه مهار و خاموش شد.

آتش سوزی یک واحد مسکونی ساعت 20:20 دقیقه شب گذشته به سامانه 125 اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های ۱۰۱، ۹۳ و گروه امداد و نجات ۱۲ را به همراه خودروهای پشتیبانی به خیابان ۱۴ متری لشگر، نبش خیابان فتحی روانه کرد.

اصغر محمدی وفا افسر آماده منطقه شش عملیات که در محل آتش سوزی حضور داشت در این باره گفت: یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ به علت نامعلوم درقسمت پارکینگ یک ساختمان مسکونی ۳ طبقه ۱۲ واحدی آتش گرفته و دود ناشی از آن نیز پارکینگ و کلیه طبقات را فرا گرفته بود.

وی با اشاره به دود گرفتگی کل فضای پارکینگ های این ساختمان، افزود: آتش نشانان و نجاتگران بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند، گروهی از آنان پس از بستن دستگاه تنفسی، با به همراه داشتن لوله آبدهی وارد پارکینگ شدند و موفق شدند در کمترین زمان ممکن با وجود دود و حرارت فراوان، خودرو را خاموش و گروه دیگر نیز به جستجو در طبقات پرداختند.

محمدی وفا تصریح کرد: با بکارگیری دستورالعمل های ایمنی، آتش نشانان توانستند ۵ نفر از ساکنین را به سطح پشت بام انتقال داده و از میان دود خارج کنند.

وی با اعلام این که بررسی درباره علت وقوع این آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه در حال انجام است و خوشبختانه در این آتش سوزی به کسی آسیبی نرسید، افزود: نیروهای عملیات با بکارگیری فن فشار قوی، دود حاصل از این آتش سوزی را از داخل طبقات ساختمان به بیرون تخلیه کرده و با ارائه تذکرات ایمنی به ماموریت خود پایان دادند.

ارسال نظر