زمان مطالعه: 3 دقیقه

قاتل مرد اراکی بعد از یک سال دستگیر شد

در تحقیقات علمی کارآگاهان پلیس استان مرکزی قاتل مرد اراکی شناسایی شد.
22 فروردین 1400
شناسه : 74224
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/74224
393+
بالا
در تحقیقات علمی کارآگاهان پلیس استان مرکزی قاتل مرد اراکی شناسایی شد.

 حادثه 24 - در تحقیقات علمی کارآگاهان پلیس استان مرکزی قاتل مرد اراکی شناسایی شد.

در تحقیقات علمی کارآگاهان پلیس استان مرکزی قاتل مردی که حدود یک سال پیش به قتل رسیده و جسدش در اطراف یکی از روستا‌های شهرستان اراک رها شده بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ کامیار چهری با بیان جزئیات این خبر گفت: در یکی از روز‌های اردیبهشت ماه سال گذشته گزارشی ازکشف جسد فردی در اطراف یکی از روستا‌های شهرستان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

سرهنگ چهری افزود: بلافاصله تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در بررسی جسد مشخص شد که فرد به قتل رسیده و در این محل رها شده است.

وی گفت :  تحقیقات تخصصی پلیس در رسیدگی به این موضوع آغاز شد و با پیگیری‌های تخصصی و بهره گیری از روش‌های علمی از سوی کارآگاهان پلیس، سرنخ‌هایی از عامل اصلی قتل به دست آمد.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی افزود : با مراقبت‌های نامحسوس پلیس، سرانجام عامل اصلی این قتل که با یکی از بستگان نزدیک فرد مقتول در ارتباط بود، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در اراک دستگیر شد.

وی گفت : با توجه به اسناد و مدارکی که در روند رسیدگی به این پرونده به دست آمد، فرد دستگیر شده به این قتل به دلیل برخی اختلافات اعتراف کرد.

سرهنگ چهری افزود : در بازجویی‌های انجام شده مشخص شد که قتل در محلی دیگر انجام شده و فرد قاتل با یک دستگاه خودروی سواری، جسد مقتول را در این محل رها کرده است که در ادامه تحقیقات، خودروی مورد استفاده در جابجایی جسد نیز در یک پارکینگ در سطح شهرستان کشف شد.

وی گفت : با تکمیل تحقیقات پلیس جوان قاتل به همراه یکی از بستگان مقتول که در جریان این قتل بود، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند

ارسال نظر