زمان مطالعه: 2 دقیقه

مرگ مرموز مرد جوان در سقوط از آبشار دارآباد / زنی که همراه متوفی بود چه کسی است؟

زن و مردی که برای تفریح به دارآباد رفته بودند در حادثه‌ای ناگهانی به داخل آبشار سقوط کردند و این اتفاق باعث مرگ مرد جوان و زخمی‌شدن زن شد.
22 فروردین 1400
شناسه : 74189
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/74189
965+
بالا
زن و مردی که برای تفریح به دارآباد رفته بودند در حادثه‌ای ناگهانی به داخل آبشار سقوط کردند و این اتفاق باعث مرگ مرد جوان و زخمی‌شدن زن شد.

حادثه 24 - زن و مردی که برای تفریح به دارآباد رفته بودند در حادثه‌ای ناگهانی به داخل آبشار سقوط کردند و این اتفاق باعث مرگ مرد جوان و زخمی‌شدن زن شد.

عصر پنجشنبه افرادی که برای کوهنوردی به دارآباد رفته بودند شاهد صحنه دردناکی بودند. آنها زن و مردی را دیدند که روی صخره نشسته‌اند اما لحظاتی بعد هر دو به‌صورت ناگهانی به پایین سقوط کرده و به داخل آبشار غلاک افتادند. شاهدان با دیدن این صحنه اورژانس و نیروهای امدادی را خبر کردند و با حضور امدادگران زن و مرد از داخل آبشار بیرون کشیده شدند. مرد جوان نفس نمی‌کشید و جانش را از دست داده بود. زن اما زنده بود و از ناحیه پا و دست به‌شدت آسیب دیده بود. وی برای درمان به بیمارستان انتقال یافت و گزارش این حادثه مرگبار ساعت 17پنجشنبه 19فروردین‌ماه به قاضی مصطفی واحدی بازپرس جنایی تهران اعلام شد.

با دستور بازپرس جنایی تهران، گروهی از مأموران تحقیقات خود را برای کشف جزئیات بیشتری از این حادثه آغاز کردند. بررسی‌ها حکایت از این داشت که قربانی مردی 30ساله بوده است و زنی که همراهش بود 32ساله بوده است. مأموران برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتر به تحقیق از زن که در این حادثه زخمی شده بود پرداختند.

وی گفت: من و متوفی همدیگر را می‌شناختیم و آشنا بودیم. روز حادثه تصمیم گرفتیم برای تفریح به دارآباد برویم. پس از آنکه مسافتی کوهنوردی روی صخره‌ای که زیر آن آبشار بود نشستیم و گرم صحبت بودیم که  ناگهان تکه سنگی از بالا به طرف ما افتاد و همین باعث شد تعادل‌مان را از دست بدهیم و به دورن آبشار سقوط کنیم. این در حالی است که شاهدان متوجه سقوط سنگ به طرف زن و مرد جوان نشده‌اند و با توجه به این موضوع، بازپرس جنایی تهران دستور تحقیقات بیشتر در این خصوص را صادر کرد.

ارسال نظر