زمان مطالعه: 2 دقیقه

مرگ تلخ 5 سرنشین پراید در تصادف با دو تریلی

رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر برخورد ۲ دستگاه تریلی با یک دستگاه پراید در محور بیرجند - زاهدان پنج نفر کشته شدند.
18 فروردین 1400
شناسه : 74067
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/74067
666+
بالا
رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر برخورد ۲ دستگاه تریلی با یک دستگاه پراید در محور بیرجند - زاهدان پنج نفر کشته شدند.

 حادثه 24 - رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر برخورد ۲ دستگاه تریلی با یک دستگاه پراید در محور بیرجند - زاهدان پنج نفر کشته شدند.

سرهنگ علیرضا رضایی شامگاه سه‌شنبه افزود: این حادثه عصر امروز روی داد و خودروی پراید با یک دستگاه تریلی اسکانیا و یک دستگاه تریلی کشنده ماک در کیلومتر پنج جاده بیرجند - زاهدان حد فاصل پل فرودگاه تا پل غدیر برخورد کرد.

وی گفت: خودروی پراید در وسط ۲ دستگاه تریلی قرار داشت و یک دستگاه تریلی از عقب با پراید برخورد کرد که متاسفانه در این حادثه پنج نفر جان باختند و یک نفر مجروح شد.

رییس پلیس راه خراسان جنوبی اظهار داشت: همه فوتی‌ها و مصدوم این حادثه، راننده و سرنشینان پراید هستند.

وی ادامه داد: مصدوم این حادثه به بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند منتقل شد و حال عمومی وی خوب گزارش شده است.

سرهنگ رضایی گفت: علت این حادثه خونین توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

شنبه هفته جاری نیز برخورد یک دستگاه نیسان با خودرو رانا در محور بشرویه - فردوس ۶ کشته بر جا گذاشت.

این تصادف در کیلومتر ۱۸ محور بشرویه - فردوس روی داد که سه نفر در محل حادثه کشته شدند و سه مصدوم پس از انتقال به بیمارستان جان باختند.

استان خراسان جنوبی با بیش از ۱۷ هزار کیلومتر راه به دلیل پهناور بودن راه‌های طولانی دارد و برخی جاده‌های آن با وجود تردد بالا دوطرفه است.

ارسال نظر