زمان مطالعه: 3 دقیقه

حمله سارقان شیطان صفت به زن تنها در روز سیزده بدر

پلیس پایتخت در جست‌و‌جوی 2مرد نقابدار است که با حمله به یک خانه ویلایی، زنی تنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و دست به سرقت اموالش زدند.
18 فروردین 1400
شناسه : 74060
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/74060
590+
بالا
پلیس پایتخت در جست‌و‌جوی 2مرد نقابدار است که با حمله به یک خانه ویلایی، زنی تنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و دست به سرقت اموالش زدند.

حادثه 24 - پلیس پایتخت در جست‌و‌جوی 2مرد نقابدار است که با حمله به یک خانه ویلایی، زنی تنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و دست به سرقت اموالش زدند.
ساعت 5صبح چهاردهم فروردین‌ماه بود که زنی هراسان با 110تماس گرفت و وقتی اپراتور پاسخ داد گفت:« 2سارق به خانه‌ام حمله کرده و مرا در اتاقی زندانی کرده‌اند. به سختی قفل در را شکستم و فورا به پلیس زنگ زدم.»
بعد از این تماس، تیمی از مأموران راهی آدرسی که زن جوان اعلام کرده بود شدند؛ خانه‌ای ویلایی در شمال پایتخت. زن تماس‌گیرنده گفت: همسرم برای انجام یک ماموریت کاری از تهران خارج شد و من در خانه تنها بودم. روز سیزده‌بدر داخل خانه ویلایی‌ام نشسته و سرگرم تماشای تلویزیون بودم. ناگهان صدایی از داخل حیاط شنیدم و برای سرکشی به آنجا رفتم. ناگهان با 2مرد ناشناس که نقاب به چهره داشتند روبه‌رو شدم. وحشت‌زده شروع کردم به فریاد کشیدن و کمک خواستن. اما یکی از مردان نقابدار به سمتم هجوم آورد و چاقویی روی پهلویم گذاشت. او تهدید کرد که اگر سکوت نکنم جانم را می‌گیرد. من هم از شدت ترس سکوت کردم و آنها با تهدید چاقو مرا به داخل یکی از اتاق‌ها بردند. 2مرد مهاجم با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و در اتاقی حبسم کردند. وی ادامه داد: آنها با تهدید از من خواستند تا جای پول و طلاهایم را به آنها نشان بدهم. من هم از ترس جانم جای گاوصندوق را گفتم و رمزش را در اختیارشان قرار دادم. دزدان شیطان‌صفت در را قفل کردند و درحالی‌که دست و پایم را بسته بودند مرا در اتاق رها کردند. از شامگاه 13فروردین تا ساعت 4صبح روز بعد در اتاق زندانی بودم و از ترسم جرأت نمی‌کردم تکان بخورم. پلک روی هم نگذاشتم و وقتی دیدم سرو صدا قطع شده به سختی تلاش کردم تا دست و پایم را باز کنم. قفل در را شکستم و از اتاق خارج شدم. پس از آن به پلیس زنگ زدم و در خواست کمک کردم.
با این شکایت، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شده و گروهی از مأموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران با دستور بازپرس جنایی تهران تحقیقات خود را برای شناسایی و بازداشت سارقان شیطان‌صفت آغاز کرده است.

ارسال نظر