زمان مطالعه: 2 دقیقه

فروریختن واحد مسکونی دو طبقه در مشهد

مدیر عامل آتش‌نشانی مشهد گفت: بر اثر گودبرداری غیراصولی، یک ساختمان مسکونی دو طبقه در بلوار عبدالمطلب این شهر فرو ریخت و خسارات مالی فراوان برجای گذاشت.
17 فروردین 1400
شناسه : 74036
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/74036
387+
بالا
مدیر عامل آتش‌نشانی مشهد گفت: بر اثر گودبرداری غیراصولی، یک ساختمان مسکونی دو طبقه در بلوار عبدالمطلب این شهر فرو ریخت و خسارات مالی فراوان برجای گذاشت.

حادثه 24 - مدیر عامل آتش‌نشانی مشهد گفت: بر اثر گودبرداری غیراصولی، یک ساختمان مسکونی دو طبقه در بلوار عبدالمطلب این شهر فرو ریخت و خسارات مالی فراوان برجای گذاشت.

مسعود ظهوریان با اعلام این خبر اظهار کرد: سحرگاه امروز حادثه ریزش و تخریب منزل مسکونی دو طبقه به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی مشهد اطلاع داده شد که به دنبال آن بلافاصله نجاتگران و آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۱۲،۱۰،۳ به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در خیابان عبدالمطلب اعزام شدند.

وی افزود: به محض حضور نیروهای امدادی در محل مشخص شد که حادثه در قطعه زمینی به مساحت تقریبی ۲۰۰ مترمربع که در آن گودبرداری انجام شده بوده رخ داده و به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی در عملیات گودبرداری و مهار مناسب دیوار مشترک با ساختمان دو طبقه مجاور، این ساختمان به یک‌باره فرو ریخته بود.

مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد افزود: خوشبختانه هنگام تخریب منزل کسی درمنزل نبود و این حادثه تلفات جانی به همراه نداشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، ظهوریان خاطرنشان کرد:  امدادگران سپس با قطع جریان آب، برق و گاز ایمن‌سازی محل را انجام داده و ضمن تحویل این مکان به نیروهای انتظامی و پلیس ساختمان به ماموریت خود پایان داده‌اند.

ارسال نظر