زمان مطالعه: 2 دقیقه

مرد کرجی قاتل پسر معتادش شد

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: مرد 66 ساله فردیسی پس از دستگیری به جرم قتل پسرش، اعتیاد فرزندش را عامل به قتل رساندن او عنوان کرد.
16 فروردین 1400
شناسه : 73987
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/73987
472+
بالا
رئیس پلیس آگاهی استان گفت: مرد 66 ساله فردیسی پس از دستگیری به جرم قتل پسرش، اعتیاد فرزندش را عامل به قتل رساندن او عنوان کرد.

حادثه 24 - رئیس پلیس آگاهی استان گفت: مرد 66 ساله فردیسی پس از دستگیری به جرم قتل پسرش، اعتیاد فرزندش را عامل به قتل رساندن او عنوان کرد.

محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام قتل فردی ۴۰ ساله به وسیله ضربات متعدد سلاح سرد، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: کارآگاهان در بررسی‌های میدانی اولیه متوجه شدند که مقتول اعتیاد شدید به مواد مخدر داشته و این امر باعث ایجاد درگیری‌های متعدد او با خانواده‌اش بوده است.

این مقام مسؤول اظهار کرد: با توجه به اظهارات ضد و نقیض پدر مقتول با هماهنگی مقام قضائی نامبرده به عنوان اولین مظنون قتل به پلیس آگاهی منتقل شد که با انجام تحقیقات تخصصی از وی، در نهایت نامبرده لب به اعتراف گشوده و عنوان کرد که پسرش چندین سال اعتیاد شدید به مواد مخدر داشته و برای تامین هزینه اعتیادش همیشه با تهدید چاقو از او و سایر اعضای خانواده اش پول گرفته است.

 نادربیگی اضافه کرد: در روز حادثه پسرم به من مراجعه کرد و درخواست پول کرد که من در برابر او مقاومت کردم و او یک چاقو برداشت و به سمت من حمله کرد که در یک زد و خورد من به وسیله چاقو آشپزخانه چندین ضربه به شکم و قلب فرزندم وارد کرده و او را به قتل رساندم.

این مقام انتظامی در پایان اظهار کرد: پس از تکمیل پرونده متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

ارسال نظر