زمان مطالعه: 2 دقیقه

واژگونی کامیون جاده خاوران را لغزنده کرد

برخورد شدید کامیون کمپرسی با بلوک های بتونی درجاده خاوران باعث واژگون شدن آن شد.
15 فروردین 1400
شناسه : 73953
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/73953
377+
بالا
برخورد شدید کامیون کمپرسی با بلوک های بتونی درجاده خاوران باعث واژگون شدن آن شد.

 حادثه 24 - برخورد شدید کامیون کمپرسی با بلوک های بتونی درجاده خاوران باعث واژگون شدن آن شد.

شاهدان با مشاهده وقوع این حادثه سراسیمه با سامانه 125 تماس گرفتند و آتش نشانی را در جریان ماجرا قرار دادند که ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله ساعت ۱۶:۱۵ عصر روز گذشته، آتش نشانان ایستگاه ۱۲۱ به همراه گروه امداد و نجات ۱۵ را برای کمک رسانی به محل حادثه اعزام کرد.

محمدباقر صفری فرمانده آتش نشانان اعزامی دراین باره گفت: یک دستگاه کامیون کمپرسی به هنگام حرکت در مسیرغرب به شرق جاده خاوران به دلیل نامعلومی پس از انحراف از مسیر اصلی به شدت با بلوک های بتونی وسط جاده برخورد کرده و به یک طرف واژگون شد.

وی با اشاره به مصدومیت راننده کامیون، افزود: درپی این حادثه، گازوئیل از مخزن سوخت کامیون نشت پیدا کرده و بخشی از بار کامیون نیز درسطح جاده ریخته شد.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله علائم هشدار دهنده ترافیکی را برای جلوگیری از تصادفات احتمالی بعدی و نیزآگاه ساختن رانندگان عبوری، در اطراف صحنه ی حادثه گذاشتند و همزمان با خارج کردن راننده ی ۵۵ ساله کامیون از داخل اتاقک کامیون که دچار مصدومیت جزئی نیز شده بود به جلوگیری از نشت گازوئیل در سطح جاده پرداختند.

صفری درادامه گفت: پس از حضور عوامل اورژانس درمحل حادثه، راننده کامیون توسط آتش نشانان برای انجام معاینات اولیه به آنان تحویل داده شد.

فرمانده آتش نشانی با اعلام این که علت بروز این حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است، اضافه کرد: آتش نشانان با همکاری عوامل جرثقیل راهور، کامیون واژگون شده را به حاشیه جاده انتقال داده و همچنین سطح جاده را با توجه به آغشته شدن به گازوئیل و لغزندگی آن، پاکسازی کردند.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر