زمان مطالعه: 2 دقیقه

درگیری طایفه ای مرگبار درسیستان و بلوچستان / قتل حاجی حاضر عمرزهی یکی از چهره های طایفه ای بلوچستان + تصاویر

تیراندازی سرنشینان خودروی پژو به سوی خودروی تویوتای دوکابین دو کشته برجای گذاشت.
15 فروردین 1400
شناسه : 73939
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/73939
1674+
بالا
تیراندازی سرنشینان خودروی پژو به سوی خودروی تویوتای دوکابین دو کشته برجای گذاشت.

حادثه 24 - تیراندازی سرنشینان خودروی پژو به سوی خودروی تویوتای دوکابین دو کشته برجای گذاشت.

ظهر امروز سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پژو در خیابان مولوی ایرانشهر پس از توقف ، به سمت سرنشینان یک خودروی تویوتا دوکابین تیراندازی کردند.

براساس گزارش های مردمی، در این حادثه دو نفر از سرنشینان خودروی تویوتا جان خود را از دست دادند و سرنشینان پژو نیز از صحنه متواری شدند.

خبرها حاکیست فرد فوت شده یکی از چهره های قومی بلوچستان به نام حاجی حاضر عمرزهی بوده که به همراه راننده خودرو در این حادثه جان باخته اند . همچنین براساس این گزارش یک نفر از رهگذران نیز در این درگیری مجروح شده است.

گفته می شود این حادثه ناشی از درگیری دو طایفه محلی است. براساس این اخبار غیر رسمی، چند سال پیش بعد از اینکه یکی از فرزندان طایفه نارویی گروگان گرفته شد و بعد از ممانعت از پرداخت  6 میلیارد تومان درخواستی، گروگان گیرها فرد یا شده را می کشند.

همان زمان طایفه نارویی مدعی بودند که این گروگان گیری از سوی طایفه عمر زهی و با هدایت حاجی حاضر صورت گرفته و برای همین چندی بعد فرزند وی کشته می شود . برای همین بعد از جریان تیر اندازی امروز و کشته شدن حاجی حاضر که از چهره های تاثیر گذار قومی بلوچستان است، مردم محلی معتقدند که این درگیری در حقیقت ادامه انتقام طایفه نارویی بوده است.

ارسال نظر