زمان مطالعه: 4 دقیقه

حمله وحشتناک زورگیران به بازیکن فوتبال

چند روز پس از حمله خونین زورگیران به بازیکن تیم فوتبال پدیده، پلیس از تحقیقات ویژه برای شناسایی و دستگیری سارقان خبر داد.
15 فروردین 1400
شناسه : 73920
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/73920
293+
بالا
چند روز پس از حمله خونین زورگیران به بازیکن تیم فوتبال پدیده، پلیس از تحقیقات ویژه برای شناسایی و دستگیری سارقان خبر داد.

حادثه 24 - چند روز پس از حمله خونین زورگیران به بازیکن تیم فوتبال پدیده، پلیس از تحقیقات ویژه برای شناسایی و دستگیری سارقان خبر داد.

شامگاه 12فروردین بود که مهاجم تیم فوتبال پدیده مشهد در راه رفتن به خانه هدف حمله هولناک سارقان قرار گرفت. او در این حمله خونین به‌شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد و در این میان دزدان با سرقت موبایلش پا به فرار گذاشتند.

سینا زامهران، روز گذشته درباره این سرقت خونین گفت: هنگامی که از تمرین به نزدیکی خانه رسیدم 2نفر به سمت خودرویم آمدند و تلفن همراهم را خواستند. من که متعجب و شوکه شده بودم چیزی نگفتم اما یکباره یکی از آنها با چاقو به دستم زد. هوا تاریک بود و در آن منطقه هم تقریبا کسی را نمی‌دیدم.

وی افزود: بعد از این اتفاق تلفن همراهم را برایشان پرت کردم و گفتم این هم موبایل اما دست بردار نبودند. دوباره چاقو را به سمتم گرفتند تا جایی که مجبور شدم از پشت فرمان خودم را به سمت صندلی شاگرد پرت کنم. با خودم گفتم که شاید با این کار آنها من را رها کنند ولی این بار با قمه مچ پای چپم را زدند. در ادامه باز هم ضرباتی را به‌دست راستم زدند و واقعاً شرایط عجیبی بود.

مهاجم تیم فوتبال پدیده تأکید کرد: وقتی موبایلم را پرت کردم از اینکه آنها مشغول زدن ضربه با چاقو بودند تعجب کردم. واقعا به قصد کشتن به من قمه و چاقو می‌زدند. خدا خیلی به من رحم کرد که زنده ماندم. بعد از آن هم با یک خودروی 206SD فرار کردند.

زامهران با تأکید بر اینکه در آن شرایط نتوانست چهره این سارقان را ببیند گفت: آنقدر خون از من رفته بود که چشمانم خوب نمی‌دید. وقتی اورژانس به آنجا آمد بلافاصله به بیمارستان منتقل شدم. دستم 18بخیه خورده و فعلا باید استراحت کنم اما از طریق پلیس پیگیر هستم. دستم در آتل قرار دارد و باید تحت نظر پزشکان باشم تا ببینم شرایط چه می‌شود.

در همین حال سرهنگ جواد شفیع‌زاده، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از شروع تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارقان خبر داده و گفته است: در پی اعلام سرقت منجر به جرح سینا زامهران، یکی از بازیکنان تیم فوتبال در مشهد، دستوراتی برای بررسی پرونده و شناسایی و دستگیری عاملان این اقدام مجرمانه برابر اعلام شاکی پرونده صادر شده است.

 وی افزود: کارآگاهان مبارزه با سرقت‌های خشن وارد عمل شدند و با توجه به سرنخ‌های موجود، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری متهمان پرونده ادامه دارد.

ارسال نظر