زمان مطالعه: 2 دقیقه

تولد نوزادان ۴ قلو در مازندران

مادر ۲۹ ساله اهل شهرستان نور در نخستین زایمان خود ۴ قلو به دنیا آورد.
05 فروردین 1400
شناسه : 73831
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/73831
1506+
بالا
مادر ۲۹ ساله اهل شهرستان نور در نخستین زایمان خود ۴ قلو به دنیا آورد.

 حادثه 24 - مادر ۲۹ ساله اهل شهرستان نور در نخستین زایمان خود ۴ قلو به دنیا آورد.

دکتر بهاری رییس بیمارستان امام علی (ع) شهرستان آمل با بیان اینکه مادر ۲۹ ساله اهل شهرستان نور در نخستین زایمان خود ۴ قلو به دنیا آورد، گفت: این نوزدان شامل سه نوزاد پسر و یک دختر، دیشب چهارشنبه ۴ فروردین در زایشگاه این بیمارستان با عمل سزارین به دنیا آمدند.

او افزود: این نخستین زایمان این زن در هفته ۳۶ بارداری بود که با تلاش ویژه پزشکان متخصص نوزادان و زایشگاه بیمارستان امام علی (ع) نوزادان با وزن تقریبی یک کیلو و ۶۰۰ گرم متولد شده اند.

رییس بیمارستان امام علی (ع) شهرستان آمل با اشاره به سلامت کامل جسمی مادر و چهار قلو‌ها، گفت: نوزادان برای رسیدن به روند طبیعی در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان بستری هستند.

دکتربهاری به تولد ۳ هزار و ۱۶۵ نوزاد پارسال در این بیمارستان به عنوان تنها زایشگاه دولتی غرب مازندران اشاره کرد و افزود: این تعداد تولد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل آن، حدود ۱۰ درصد کاهش داشته است.

رییس بیمارستان امام علی (ع) شهرستان آمل با بیان اینکه حدود یک سوم کل زایمان سالانه مازندران، در این بیمارستان انجام می‌شود، گفت: این مرکز درمانی با ۱۶ تخت بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان، عنوان بزرگترین این بخش در استان را به خود اختصاص داده است.

ارسال نظر