زمان مطالعه: 2 دقیقه

ماجرای تجاوز به دو دختر 7 و 8 ساله در روستاهای گنبد کاووس از زبان رئیس دادگستری

رئیس دادگستری گنبدکاووس ضمن رد خبر منتشره شده در فضای مجازی مبنی بر تجاوز به دو کودک 7 و 8 ساله در روستاهای گنبد کاووس گفت: متهم به جرم آدم‌ربایی دستگیر و در زندان به سر می برد.
04 فروردین 1400
شناسه : 73809
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/73809
2490+
بالا
رئیس دادگستری گنبدکاووس ضمن رد خبر منتشره شده در فضای مجازی مبنی بر تجاوز به دو کودک 7 و 8 ساله در روستاهای گنبد کاووس گفت: متهم به جرم آدم‌ربایی دستگیر و در زندان به سر می برد.

 حادثه 24 - رئیس دادگستری گنبدکاووس ضمن رد خبر منتشره شده در فضای مجازی مبنی بر تجاوز به دو کودک 7 و 8 ساله در روستاهای گنبد کاووس گفت: متهم به جرم آدم‌ربایی دستگیر و در زندان به سر می برد.

یزدانی رئیس دادگستری گنبد کاووس گفت: روز اول فروردین خبری مبنی بر تعرض به دو کودک دختر 7 و 8 ساله  در یکی از روستاهای گنبدکاووس منتشر شد که پلیس و دستگاه قضایی وارد عمل شدند.

وی گفت : مرد 55 ساله ای که نگهبان سد است بعنوان متهم این پرونده با حضور پلیس در صحنه دستگیر و به دستگاه قضایی تحویل که با تشکیل پرونده بازداشت شد.

یزدانی با بیان اینکه افرادی با استفاده از فضای مجازی قصد تهییج مردم را داشته اند، گفت: امروز تجمع عده‌ای از شهروندان را در مقابل دادگستری گنبد کاووس داشتیم که خواستار رسیدگی سریع‌تر به این پرونده‌ بودند و متاسفانه عده ای هم به اموال عمومی خسارت وارد کردند که شناسایی و دستگیر شدند.

 رئیس دادگستری گنبدکاووس با اشاره به اینکه عده‌ای فرصت طلب با مطرح کردن مسائل قومی و قبیله‌ای کذب، قصد برهم زدن آرامش منطقه را داشتند که با حضور به‌ موقع پلیس و ورود قاطعانه دستگاه قضایی موضوع پایان یافت افزود : دستگاه قضایی به جد با هنجارشکنان مقابله خواهد کرد.

یزدانی درباره فرضیه تجاوز به دو کودک هم گفت: پزشک قانونی با انجام مراحل قانونی این قضیه را رد کرد ولی متهم به اتهام آدم ربایی در زندان به سر می‌برد.

ارسال نظر