زمان مطالعه: 5 دقیقه

بازسازی صحنه قتل زن بابا در حمام

«پدرم فوت شده بود و با همسر دومش بر سر ارثیه و خانه پدری‌ام اختلاف داشتیم. برای حرف زدن با او به خانه رفته بودم که با هم درگیر شدیم و او را به قتل رساندم.»
27 اسفند 1399
شناسه : 73731
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/73731
1943+
بالا
«پدرم فوت شده بود و با همسر دومش بر سر ارثیه و خانه پدری‌ام اختلاف داشتیم. برای حرف زدن با او به خانه رفته بودم که با هم درگیر شدیم و او را به قتل رساندم.»

حادثه 24 - «پدرم فوت شده بود و با همسر دومش بر سر ارثیه و خانه پدری‌ام اختلاف داشتیم. برای حرف زدن با او به خانه رفته بودم که با هم درگیر شدیم و او را به قتل رساندم.»

مرد 58ساله روز گذشته درحالی‌که به محل جنایت بازگشته بود، در مقابل قاضی حسن زرقانی، بازپرس ویژه قتل مشهد، نحوه کشتن همسر پدرش را شرح و توضیح داد که چطور با ضربه چاقو او را به قتل رساند و جسدش را در حمام خانه رها کرد.

این جنایت صبح چهارشنبه گذشته رخ داد. آن روز جسد غرق در خون زنی میانسال در حمام خانه‌اش در بلوار امامیه مشهد پیدا و ماجرا به تیم جنایی گزارش شد. یکی از اقوام این زن که ساعت‌ها از او بی‌خبر بود، با کمک آتش‌نشانان قفل در را شکسته و وارد خانه شده و در نهایت جسد زن میانسال را در حمام خانه و در حالی پیدا کرده بود که وی با ضربه چاقو به گردنش جان باخته بود.

با حضور قاضی حسن زرقانی، بازپرس ویژه قتل مشهد و کارآگاهان جنایی، تحقیقات آغاز و در همان ابتدا معلوم شد که عامل این جنایت پسر 58ساله شوهر مقتول است که با او بر سر ارثیه اختلاف داشته است. این مرد که اعتیاد شدیدی به مواد‌مخدر دارد ساعاتی بعد در پاتوق معتادان دستگیر شد و در همان بازجویی‌های اولیه به قتل همسر دوم پدرش اعتراف کرد.

او صبح دیروز به محل جنایت که خانه‌ای 2طبقه و ویلایی است، منتقل شد و در حضور بازپرس جنایی نحوه کشتن همسر پدرش را شرح داد. وی گفت: سال 97و پس از تحمل 12سال حبس از زندان آزاد شدم. من به جرم حمل مواد‌مخدر زندانی شده بودم و وقتی آزاد شدم، همسرم طلاق گرفته بود و پدرم هم اهمیتی به من نمی‌داد. او با زنی ازدواج کرده و در خانه‌اش زندگی می‌کرد تا اینکه چند‌ماه پیش پدرم به‌دلیل ابتلا به کرونا فوت کرد.

متهم ادامه داد: چون اعتیاد شدیدی به موادمخدر داشتم، نزد همسر پدرم رفتم که سهمم را از ارثیه‌ام که خانه پدری‌ام بود، بگیرم. اما متوجه شدم که پدرم 2دانگ خانه را به نام او زده و وی نیز حاضر نبود خانه را تخلیه کند که آن را بفروشیم و سهم‌مان را تقسیم کنیم. بر سر این مسئله اختلاف داشتیم تا اینکه روز حادثه مخفیانه به خانه پدری‌ام رفتم. زن بابایم، داخل خانه خواب بود که با شنیدن صدایم بیدار شد. خواستم با او درباره ارثیه صحبت کنم که سر و صدا کرد و با من درگیر شد و من هم با چاقو ضربه‌ای به گردنش زدم و پس از آن جسدش را به داخل حمام برده و در آنجا رها کردم.

متهم که کاملا خونسرد به‌نظر می‌رسد، نحوه ورود مخفیانه‌اش به داخل خانه، درگیری‌اش با همسر پدرش و قتل او را مو به مو شرح داد و مدعی شد که قصد کشتن این زن را نداشته و ناگهانی او را به قتل رسانده است. وی پس از بازسازی صحنه جنایت به زندان منتقل شد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

ارسال نظر