زمان مطالعه: 2 دقیقه

ماجرای پیدا شدن نوزاد برهنه در کیسه زباله

مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی سقز گفت: شب گذشته یک نوزاد تازه به دنیا آمده در داخل کیسه زباله در سقز پیدا شد.
26 اسفند 1399
شناسه : 73700
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/73700
1638+
بالا
مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی سقز گفت: شب گذشته یک نوزاد تازه به دنیا آمده در داخل کیسه زباله در سقز پیدا شد.

حادثه 24 - مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی سقز گفت: شب گذشته یک نوزاد تازه به دنیا آمده در داخل کیسه زباله در سقز پیدا شد.

سیروان فتاحی مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی سقز گفت: یک نوزاد در داخل کیسه زباله و بدون لباس در نزدیکی مسجد امام غزالی در شهرک دانشگاه این شهر پیدا شده است و با اعلام آتش نشانی سریعا نیرو‌های اورژانس به محل اعزام شدند.

اواضافه کرد: مردم این محله با دیدن این نوزاد که وضعیت نامناسب و تنفس ضعیفی داشت سریعا با آتش نشانی تماس گرفتند و در نهایت تیم‌های اورژانس نوزاد را به بیمارستان امام خمینی (ره) انتقال دادند.

فتاحی با بیان اینکه والدین در بدو تولد این نوزاد را در کیسه زباله رها کردند، افزود: با انتقال این نوزاد به بیمارستان امام خمینی (ره)، وضعیت و سطح هوشیاری بسیار ضعیف بود و هم اکنون وضعیت وی نامناسب است.

مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی سقز یادآور شد: بعد از انتقال این نوزاد به بیمارستان، نیرو‌های آگاهی و پلیس در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات را در این زمینه آغاز کرده اند.

گفتنی است: دی ماه گذشته نیز در سقز یک نوزاد سه ماهه در مقابل درب یکی از واحد‌های بهزیستی این شهر رها شده بود که تحت مراقبت مرکز شیرخوارگان قرار گرفت.

ارسال نظر