زمان مطالعه: 2 دقیقه

سرقت مأمور قلابی گاز  از زن تنها در خانه

فرمانده انتظامی استان سمنان از وقوع سرقت در پوشش مأمور اداره گاز منزل مسکونی شهر سمنان خبر داد و گفت: در این راستا سه نفر دستگیر و پرونده آن‌ها به مراجع قضائی ارسال شد.
24 اسفند 1399
شناسه : 73605
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/73605
621+
بالا
فرمانده انتظامی استان سمنان از وقوع سرقت در پوشش مأمور اداره گاز منزل مسکونی شهر سمنان خبر داد و گفت: در این راستا سه نفر دستگیر و پرونده آن‌ها به مراجع قضائی ارسال شد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان سمنان از وقوع سرقت در پوشش مأمور اداره گاز منزل مسکونی شهر سمنان خبر داد و گفت: در این راستا سه نفر دستگیر و پرونده آن‌ها به مراجع قضائی ارسال شد.

سردار عبدالله حسنی بعدازظهر یک‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه بعد از گزارش سرقت به عنف دریکی از منازل مسکونی شهر سمنان موضوع در دست بررسی قرار گرفت، ابراز داشت: طبق شواهد و اطلاعات موجود مشخص شد که و سارق در پوشش مأمور اداره گاز بعد از ورود به منزل مسکونی اموال بانوی خانه را به سرقت بردند.

وی ضمن بیان اینکه طبق تحقیقات تکمیلی و سرنخ‌هایی به‌دست‌آمده دو متهم در اقدامی هماهنگ شناسایی و دستگیر شدند، افزود: نفر سوم پرونده نیز در اقدام غافلگیرانه مأموران انتظامی دستگیر و پرونده تکمیلی این افراد به مرجع قضائی ارسال‌شده است.

 فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه مجرمان دستگیرشده در بازجویی‌های خود به سرقت طلاجات، وجه نقد، لپ‌تاپ و غیره اعتراف کردند، ابراز داشت: این سرقت‌ها به ارزش دو میلیارد ریال بود که با همدستی زن جوانی صورت گرفت.

حسنی از دستگیری سه اراذل‌واوباش اجیرشده تهرانی که دهم اسفندماه در سمنان یک وکیل را مصدوم کرده و متواری شده بودند نیز خبر داد و تصریح کرد: در این درگیری سه نفر با صورت‌های پوشیده وارد دفتر وکالت شده ضمن درگیری و ایجاد رعب و وحشت و اخلال در امنیت عمومی یک نفر را مصدوم کرده و متواری می‌شوند.

وی بابیان اینکه در عملیات‌های جداگانه و ضربتی دو نفر از این افراد در خاورشهر و نفر سوم در پردیس دستگیر شدند، افزود: یک قبضه کلت گازی ساچمه زنی چهار قبضه قمه و تعداد قابل‌توجهی لوازم ممنوعه از این افراد کشف و ضبط‌شده است.

ارسال نظر