زمان مطالعه: 1 دقیقه

مدل کیف لیندا کیانی حاشیه ساز شد

لیندا کیانی از بی‌حاشیه‌ترین بازیگران سینما و تلویزیون است و برای یک برند کیف و چرم ژست‌های تبلیغاتی گرفته‌ و ناگهان هیاهو و فریاد! چراکه در یکی از این کیف‌ها که به شیوه مرسوم و ترند شده از تیتر روزنامه‌ها استفاده شده است تیتر خرمشهر آزاد شد قرار گرفته است.
23 اسفند 1399
شناسه : 73573
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/73573
903+
بالا
لیندا کیانی از بی‌حاشیه‌ترین بازیگران سینما و تلویزیون است  و برای یک برند کیف و چرم ژست‌های تبلیغاتی گرفته‌ و ناگهان هیاهو و فریاد! چراکه در یکی از این کیف‌ها که به شیوه مرسوم و ترند شده از تیتر روزنامه‌ها استفاده شده است تیتر خرمشهر آزاد شد قرار گرفته است.

 حادثه 24 - لیندا کیانی از بی‌حاشیه‌ترین بازیگران سینما و تلویزیون است  و برای یک برند کیف و چرم ژست‌های تبلیغاتی گرفته‌ و ناگهان هیاهو و فریاد! چراکه در یکی از این کیف‌ها که به شیوه مرسوم و ترند شده از تیتر روزنامه‌ها استفاده شده است تیتر خرمشهر آزاد شد قرار گرفته است.

سوال اینجاست که گذاشتن این جمله روی یک کیف چه بازتاب بدی دارد؟‌اینکه فرزندان ما حتی در خرید یک کیف این جمله را بخوانند و بدانند اشکالی دارد؟‌آزادسازی خرمشهر اتفاق بزرگی در تاریخ معاصر ما بوده و شماری از بهترین فرزندان کشورمان را در آن نبرد تاریخی از دست دادیم اما گذاشتن چنین جمله تاریخی روی یک کیف نباید اینقدر با اصول در تعارض باشد. یک کار تبلیغاتی بوده که شاید در بطن خودش یک اتفاق بزرگ حماسی را زمینی و عادی جلوه دهد اما آنقدر مسئله بزرگی نیست که برایش هیاهو به راه بیندازیم. بیزینس است و کسب‌وکار

ارسال نظر