زمان مطالعه: 2 دقیقه

سارق خودرو هنگام سرقت به دام افتاد

رئیس بازرسی پلیس راهور تهران بزرگ از دستگیری سارق خودرو در حین سرقت توسط عوامل منطقه ۲۳ پلیس راهور فاتب خبر داد.
19 اسفند 1399
شناسه : 73490
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/73490
448+
بالا
رئیس بازرسی پلیس راهور تهران بزرگ از دستگیری سارق خودرو در حین سرقت توسط عوامل منطقه ۲۳ پلیس راهور فاتب خبر داد.

حادثه 24 - رئیس بازرسی پلیس راهور تهران بزرگ از دستگیری سارق خودرو در حین سرقت توسط عوامل منطقه ۲۳ پلیس راهور فاتب خبر داد.

سرهنگ  یوسف داور جمال  گفت: تیم گشتی منطقه ۲۳ پلیس راهور فاتب در حین گشت زنی در محدوده بزرگراه چمران به سمت غرب کنار گذر نمایشگاه مشاهده می کنند که سارقی پس از شکستن شیشه جلوی سمت راست یکدستگاه پژو مشغول وارد شدن به آن است.

وی افزود: عوامل گشتی منطقه ۲۳  پلیس راهور فاتب  بلافاصله و به سرعت و قبل از آنکه سارق متواری شود در یک اقدام غافلگیرانه وی را درون خودرو دستگیر می کنند.

داور جمال گفت: وی ابتدا از ارائه مشخصات خود امتناع می کرد اما چون راهی برای فرار وجود نداشت و از دو طرف توسط خودروهای گشتی پلیس راهور فاتب محصور شده بود راهی جز تسلیم   برای وی باقی نمانده بود .

وی ادامه داد: با هماهنگی های بعمل آمده و رسیدن عوامل کلانتری  ۱۶۳ ولنجک در محل سرقت این سارق  به همراه تنظیم صورتجلسه ای برای  سیر مراحل قانونی  تحویل این عوامل  شد.

داور جمال  ضمن تشکر از همکاری خوب شهروندان با پلیس در دستگیری این سارق، به شهروندان توصیه کرد هنگام رویت چنین مواردی و بمنظور حفظ اموال شهروندان و دستگیری سارقان در اولین فرصت قبل از اقدام به هر کاری با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و پلیس را در جریان بگذارند تا پلیس بتواند در اولین فرصت خود را به محل  رسانده و اقدامات پلیسی خود را انجام دهند.

ارسال نظر