زمان مطالعه: 1 دقیقه

پلیس رشوه ۴۰۰ میلیونی را از فروشندگان مواد مخدر نگرفت

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از رد رشوه ۴۰۰ میلیون ریالی مامور وظیفه شناس کلانتری ۴۶ دهقان ویلا و دستگیری ۲ فروشنده مواد مخدر در این رابطه خبر داد.
19 اسفند 1399
شناسه : 73487
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/73487
419+
بالا
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از رد رشوه ۴۰۰ میلیون ریالی مامور وظیفه شناس کلانتری ۴۶ دهقان ویلا و دستگیری ۲ فروشنده مواد مخدر در این رابطه خبر داد.

حادثه 24 - رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از رد رشوه ۴۰۰ میلیون ریالی مامور وظیفه شناس کلانتری ۴۶ دهقان ویلا و دستگیری ۲ فروشنده مواد مخدر در این رابطه خبر داد.

سرهنگ مراد دکامین در این خصوص بیان داشت: ماموران کلانتری ۴۶ دهقان ویلا حین گشت زنی در منطقه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پژو پارس با ۲ نفر سرنشین مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی با اشاره به کشف حدود ۸۰گرم ماده روانگردان شیشه از خودرو توقیف شده، افزود: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به کلانتری منتقل شدند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان البرز اظهار داشت: پس از انتقال متهمان به کلانتری، نامبردگان برای برای رهایی از مجازات قانونی، مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال پیشنهاد رشوه به مامور کلانتری دادند که این مامور وظیفه شناس با صحت عمل خود ضمن رد رشوه پیشنهادی، موضوع را صورتجلسه و ضمیمه پرونده کرد.

سرهنگ دکامین تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: با وجود چنین افراد مومن، متدین و متعهد در سازمان پلیس ، مجرمان و تبهکاران هیچ راهی برای فرار از دست قانون نخواهند داشت.

ارسال نظر