زمان مطالعه: 2 دقیقه

دستگیری ۳ ساقی زن در ساری

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، از کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر در ساری خبر داد.
19 اسفند 1399
شناسه : 73476
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/73476
843+
بالا
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، از کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر در ساری خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، از کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر در ساری خبر داد.

 سرهنگ علیرضا ثقفی، گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط ۳ سوداگر مرگ در ساری با خبر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: ماموران پس از اقدامات اطلاعاتی متهمان را در حین انتقال مواد مخدر با یک خودروی سواری در ساری شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ ثقفی از کشف ۱۰ کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و اظهار داشت: این سوداگران مرگ که زن نیز بوده اند پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در ادامه، اعتیاد را منشا بسیاری از جرائم دانست و خاطرنشان کرد: جرائم متاثر از اعتیاد از قبیل سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودکشی، افسردگی و سرخوردگی، فروپاشی خانواده ها تنها بخشی از پیامدهای این پدیده شوم است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

ارسال نظر