زمان مطالعه: 2 دقیقه

تصادف مرگبار چهار خودرو در آزادراه تهران قم

برخورد چهارخودروسواری با یکدیگر در آزادراه تهران قم، دو مصدوم ویک فوتی برجای گذاشت.
17 اسفند 1399
شناسه : 73397
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/73397
601+
بالا
برخورد چهارخودروسواری با یکدیگر در آزادراه تهران قم، دو مصدوم ویک فوتی برجای گذاشت.

حادثه 24 - برخورد چهارخودروسواری با یکدیگر در آزادراه تهران قم، دو مصدوم ویک فوتی برجای گذاشت.

ساعت 21:13 دقیقه شب گذشته شهروندان در تماس تلفنی با سامانه 125 آتش نشانی تهران از تصادف چهار دستگاه خودروی سواری در آزادراه تهران قم، نرسیده به بزرگراه آزادگان خبردادند که ستاد فرماندهی این سازمان نیز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 35 و گروه امداد و نجات 6 را عازم محل حادثه کرد.

به گفته جلال زحمتکش معاون فرمانده آتش نشانان اعزامی، چهار دستگاه خودروی سواری پراید که در آزادراه تهران قم به سمت تهران درحال حرکت بودند به علت نا معلومی به شدت با یکدیگر برخورد کردند.

وی افزود: با توجه به شدت وقوع حادثه، سرنشینان یکی از خودروهای سواری شامل مردی 33 ساله و کودکی سه ساله دچار آسیب دیدگی جدی شدند که به علت شدت جراحت وارده در داخل خودرو محبوس شدند.

این فرمانده آتش نشانی ادامه داد: یکی از خودروهای تصادفی پس از منحرف شدن از مسیر خود به شدت با یک نفرعابر پیاده که مردی حدوداً 45 ساله بود، برخورد کرد که به تشخیص عوامل اورژانس، این شخص در این حادثه جان خود را از دست داد.

زحمتکش تصریح کرد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و پس از قطع جریان برق خودروها، با استفاده از ابزار تخصصی نجات، افراد محبوس شده را از داخل خودرو به بیرون منتقل کرده و به همراه دیگر مصدومین به عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه تحویل دادند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی پس از ایمن سازی محل حادثه، خودروها را به حاشیه امن آزادراه منتقل کردند و همچنین سطح آزادراه را از بقایای به جای مانده از این تصادف پاکسازی کردند.

گفتنی است علت بروز این حادثه رانندگی هم اکنون توسط پلیس راهور منطقه دردست بررسی است.

ارسال نظر